AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Jeg lurer på om Wellbutrin og Cipralex er like? Jeg må nemlig slutte på førstnevnte pga for høyt serumspeil og lurer på hva jeg kan forvente. Anonymkode: 66fb7...4ba 0 Siter
nachnoo Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Positivt: Bedre effekt på angst. Negativt: Kan ha negativ effekt på sexlivet. Høyt serumspeil er ufarlig om det ikke gir bivirkninger. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden nachnoo skrev (27 minutter siden): Positivt: Bedre effekt på angst. Negativt: Kan ha negativ effekt på sexlivet. Høyt serumspeil er ufarlig om det ikke gir bivirkninger. Okei. Jeg har heldigvis ikke angst, 'bare' depresjon. Ja? Det var også det jeg fikk inntrykk av fra psykiater første gangen vi snakket sammen, men i dag ville hun seponere. For jeg har ingen bivirkninger og syntes Wellbutrin har fungert bra for meg. (Ja, selv om jeg har blitt deprimert nå). Så synes det var litt kjipt og er litt redd for å bli dårligere. Anonymkode: 66fb7...4ba 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden nachnoo skrev (37 minutter siden): Positivt: Bedre effekt på angst. Negativt: Kan ha negativ effekt på sexlivet. Høyt serumspeil er ufarlig om det ikke gir bivirkninger. Kan man bytte fra 15o mg Wellbutrin til 10 mg Cipralex fra en dag til neste? Anonymkode: a060c...cdf 0 Siter
nachnoo Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Kan man bytte fra 15o mg Wellbutrin til 10 mg Cipralex fra en dag til neste? Anonymkode: a060c...cdf Ja 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg opplevde ekstrem matlyst på Cipralex, men lav matlyst på Wellbutrin. Anonymkode: 0e8c0...c33 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.