AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden ...når behandlerne ønsker å ha meg lengre innlagt? (Det har vært litt ulike grunner til dette og det har skjedd 3-5 ganger). Anonymkode: 91559...098 0 Siter
stjernestøv Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): ...når behandlerne ønsker å ha meg lengre innlagt? (Det har vært litt ulike grunner til dette og det har skjedd 3-5 ganger). Anonymkode: 91559...098 Jeg ville alltid hjem, syns ikke det var barnslig. Hadde barn å ta meg av. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Det kommer helt an på. Anonymkode: 138bd...ab0 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15 minutter siden Skrevet 15 minutter siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): ...når behandlerne ønsker å ha meg lengre innlagt? (Det har vært litt ulike grunner til dette og det har skjedd 3-5 ganger). Anonymkode: 91559...098det du skriver ikke hvorfor du vil hjem, det er jo det vesentlige? Anonymkode: cbf16...4c3 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.