AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Eller må det være DPS- legen som legger inn i slike tilfeller? Anonymkode: f7fd4...218 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Glitter skrev (1 minutt siden): Fastlegen kan legge inn. Men vil ikke det bli sett på som at fastlegen overstyrer DPS-legen? Anonymkode: f7fd4...218 0 Siter
nachnoo Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men vil ikke det bli sett på som at fastlegen overstyrer DPS-legen? Anonymkode: f7fd4...218 Det kommer jo helt an på situasjonen. På torsdag kan pasienten være relativt samlet på DPS-kontoret. Lørdag kan han være psykotisk i hjemmet: 2 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Jeg har fått samme reaksjon på henvisning fra både fastlege (mens jeg var pasient på DPS og behandler var på ferie) og overlege på DPS. Ble kastet ut etter spesialistvurdering begge ganger. Anonymkode: aec7a...9d1 0 Siter
Fru2020 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Fastlegen har lagt meg inn mange ganger, mens jeg har vært innlagt dps systemet. Helt uproblematisk. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 41 minutter siden Skrevet 41 minutter siden Det er vel relativt vanlig at fastlege legger inn selv om man er i DPS-systemet. Er ikke alle som har tilgang til sin behandler der hver dag. Anonymkode: d207f...897 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.