AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Jeg hadde tidligere diagnose schizofreni og da jeg ble innlagt mente psykiateren som jobbet der alltid at selvmordstankene mine var en vrangforestilling. Kan dette virkelig stemme? Det er bare helt vanlige selvmordstanker slik jeg ser det, jeg tenker ikke f.eks at jeg må dø for å redde verden o.l. Kan det fortsatt være vrangforestilling? Anonymkode: c479a...87b 0 Siter
Glitter Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Kommer vel an på hvordan du tenkte rundt det. Mine selvmordstanker var noen ganger et produkt av vrangforestillinger. Jeg ble presset av universet til å gjøre det. Mens andre ganger var det pga depresjon. Så ja. Det kommer an på. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Glitter skrev (50 minutter siden): Kommer vel an på hvordan du tenkte rundt det. Mine selvmordstanker var noen ganger et produkt av vrangforestillinger. Jeg ble presset av universet til å gjøre det. Mens andre ganger var det pga depresjon. Så ja. Det kommer an på. Jeg tror og er ganske sikker på at jeg ikke har noen slike "feile" tanker rundt det. Anonymkode: c479a...87b 0 Siter
Glitter Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg tror og er ganske sikker på at jeg ikke har noen slike "feile" tanker rundt det. Anonymkode: c479a...87b Kanskje de bare var forutinntatt da mtp din diagnose. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Glitter skrev (Akkurat nå): Kanskje de bare var forutinntatt da mtp din diagnose. Ja, det kan godt hende. Anonymkode: c479a...87b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 40 minutter siden Skrevet 40 minutter siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg hadde tidligere diagnose schizofreni og da jeg ble innlagt mente psykiateren som jobbet der alltid at selvmordstankene mine var en vrangforestilling. Kan dette virkelig stemme? Det er bare helt vanlige selvmordstanker slik jeg ser det, jeg tenker ikke f.eks at jeg må dø for å redde verden o.l. Kan det fortsatt være vrangforestilling? Anonymkode: c479a...87b Det at din død på en eller annen måte skal redde verden høres helt umulig ut. Det stemmer jo bare ikke. Hvis du da er 100% overbevist om at det stemmer, høres det jo veldig ut som en vrangforestilling. Anonymkode: cb34e...b9e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 39 minutter siden Skrevet 39 minutter siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det at din død på en eller annen måte skal redde verden høres helt umulig ut. Det stemmer jo bare ikke. Hvis du da er 100% overbevist om at det stemmer, høres det jo veldig ut som en vrangforestilling. Anonymkode: cb34e...b9e Du leser feil. Det var det de ikke var. Anonymkode: 93f2b...2da 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 35 minutter siden Skrevet 35 minutter siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du leser feil. Det var det de ikke var. Anonymkode: 93f2b...2da Hva var feil? Trodde du at verden ble reddet hvis du døde? Hvor overbevist var du om dette? Anonymkode: cb34e...b9e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10 minutter siden Skrevet 10 minutter siden AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Hva var feil? Trodde du at verden ble reddet hvis du døde? Hvor overbevist var du om dette? Anonymkode: cb34e...b9e Du må lese på nytt. Du overser et "ikke" i den setningen. Anonymkode: 7dd6a...364 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9 minutter siden Skrevet 9 minutter siden "Det er bare helt vanlige selvmordstanker slik jeg ser det, jeg tenker ikke f.eks at jeg må dø for å redde verden o.l. Kan det fortsatt være vrangforestilling?" Anonymkode: 7dd6a...364 0 Siter
Sokk Skrevet 3 minutter siden Skrevet 3 minutter siden (endret) AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Du må lese på nytt. Du overser et "ikke" i den setningen. Anonymkode: 7dd6a...364 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): "Det er bare helt vanlige selvmordstanker slik jeg ser det, jeg tenker ikke f.eks at jeg må dø for å redde verden o.l. Kan det fortsatt være vrangforestilling?" Anonymkode: 7dd6a...364 😅😅😅 Ooops. Jeg trekker tilbake alt jeg sa. Endret 3 minutter siden av Sokk Edit: jeg er Ab som ikke kan lese 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.