munchin Skrevet 22. oktober Skrevet 22. oktober Jeg får matsug av medisinen. Det er fortvilende fordi jeg blir så dårlig uten den. Jeg har lagt på meg veldig mange kg nå. 0 Siter
frosken Skrevet 22. oktober Skrevet 22. oktober munchin skrev (41 minutter siden): Jeg får matsug av medisinen. Det er fortvilende fordi jeg blir så dårlig uten den. Jeg har lagt på meg veldig mange kg nå. Du kan kanskje ha nytte av å fokusere på hvordan bedre apetittreguleringen. Se f.eks. litt på denne nettsiden: Appetittregulering 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. oktober Skrevet 22. oktober Ikke for meg. Glad for det. Anonymkode: 9d383...c1d 0 Siter
munchin Skrevet 22. oktober Forfatter Skrevet 22. oktober frosken skrev (1 time siden): Du kan kanskje ha nytte av å fokusere på hvordan bedre apetittreguleringen. Se f.eks. litt på denne nettsiden: Appetittregulering Takk, dette skal jeg lese! 0 Siter
Glitter Skrevet 23. oktober Skrevet 23. oktober (endret) Nei den får jeg ikke økt apetitt på. Men la på meg 45 kg av Leponex og er sterkt overvektig. Så det er kjipt. Endret 23. oktober av Glitter 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.