munchin Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Jeg får matsug av medisinen. Det er fortvilende fordi jeg blir så dårlig uten den. Jeg har lagt på meg veldig mange kg nå. 0 Siter
frosken Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden munchin skrev (41 minutter siden): Jeg får matsug av medisinen. Det er fortvilende fordi jeg blir så dårlig uten den. Jeg har lagt på meg veldig mange kg nå. Du kan kanskje ha nytte av å fokusere på hvordan bedre apetittreguleringen. Se f.eks. litt på denne nettsiden: Appetittregulering 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Ikke for meg. Glad for det. Anonymkode: 9d383...c1d 0 Siter
munchin Skrevet 58 minutter siden Forfatter Skrevet 58 minutter siden frosken skrev (1 time siden): Du kan kanskje ha nytte av å fokusere på hvordan bedre apetittreguleringen. Se f.eks. litt på denne nettsiden: Appetittregulering Takk, dette skal jeg lese! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.