ISW Skrevet 2 timer siden Forfatter Skrevet 2 timer siden Grendel skrev (15 minutter siden): Jeg synes 20-25 enheter i uka høres mye ut, for å være helt ærlig, selv om du er en stor gutt. Jeg tror ikke du er alkoholiker, men "What's in a name?" som Shakespeare sa. Det er ikke sunt. Jeg tror du gjør lurt i å drikke mindre når du er ute. Ta noen glass med vann innimellom. Se om du kan holde deg til 2 øl og ikke 7. Enig med deg. For ordens skyld mente jeg ikke 20-25 halvlitere, men enheter. Nå skal jeg ut og spise burger med en kamerat og se på at han drikker øl. Brus til meg 😊 4 Siter
cilie Skrevet 3 minutter siden Skrevet 3 minutter siden ISW skrev (2 timer siden): Nå skal jeg ut og spise burger med en kamerat og se på at han drikker øl. Brus til meg 😊 Igjen; jeg forstår ikke hvorfor du ikke tar deg et par halvlitere nå. Jeg tror du i lengden vil ha det best med å ikke «dra noe ut» den ene eller andre veien. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.