Gå til innhold

Overgangen fra innlagt til hjem

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som har erfaring med å være innlagt, hva er deres beste tips for å få en lett overgang til hjemme når man blir skrevet ut? Skal skrives ut på mandag... 

Anonymkode: ea0d3...d1c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare det å prøve å ha noe å gjøre. Men også være forberedt på at det kan være litt tungt. De siste gangene jeg har vært innlagt så har jeg vært så lei av å være der at det gikk fint å komme hjem. Men tidligere har jeg opplevd det som tungt. 

AnonymBruker
Skrevet
Glitter skrev (9 minutter siden):

Bare det å prøve å ha noe å gjøre. Men også være forberedt på at det kan være litt tungt. De siste gangene jeg har vært innlagt så har jeg vært så lei av å være der at det gikk fint å komme hjem. Men tidligere har jeg opplevd det som tungt. 

Ja, det er nok ganske avgjørende å ha noe å fylle dagene med. Jeg har nok ikke mulighet for å begynne å jobbe før om noen uker mtp hvordan jeg fungerer nå, så får vel forsøke kanskje gå litt turer og ta opp igjen noen gamle hobbyer kanskje. Ja, er hjemme på permisjon nå og synes det er litt tungt. Ser frem til å legge meg tidlig. Håper på det vil bli lettere etter hvert da.

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ja, det er nok ganske avgjørende å ha noe å fylle dagene med. Jeg har nok ikke mulighet for å begynne å jobbe før om noen uker mtp hvordan jeg fungerer nå, så får vel forsøke kanskje gå litt turer og ta opp igjen noen gamle hobbyer kanskje. Ja, er hjemme på permisjon nå og synes det er litt tungt. Ser frem til å legge meg tidlig. Håper på det vil bli lettere etter hvert da.

Blir sannsynligvis lettere etter hvert. Har du vært lenge innlagt? Føler du deg bedre? 

AnonymBruker
Skrevet
Glitter skrev (3 minutter siden):

Blir sannsynligvis lettere etter hvert. Har du vært lenge innlagt? Føler du deg bedre? 

Jeg har vært innlagt i snart 3 uker og føler meg litt bedre.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har vært innlagt i snart 3 uker og føler meg litt bedre.

Det er bra. :)

AnonymBruker
Skrevet
Glitter skrev (42 minutter siden):

Det er bra. :)

Ja, er veldig lettet over å ha blitt litt bedre :) Det gjør det litt lettere å takle på en måte og gir litt håp om at jeg sannsynligvis vil fortsette å bli litt og litt bedre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...