AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Dere som har erfaring med å være innlagt, hva er deres beste tips for å få en lett overgang til hjemme når man blir skrevet ut? Skal skrives ut på mandag... Anonymkode: ea0d3...d1c 0 Siter
Glitter Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Bare det å prøve å ha noe å gjøre. Men også være forberedt på at det kan være litt tungt. De siste gangene jeg har vært innlagt så har jeg vært så lei av å være der at det gikk fint å komme hjem. Men tidligere har jeg opplevd det som tungt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Glitter skrev (9 minutter siden): Bare det å prøve å ha noe å gjøre. Men også være forberedt på at det kan være litt tungt. De siste gangene jeg har vært innlagt så har jeg vært så lei av å være der at det gikk fint å komme hjem. Men tidligere har jeg opplevd det som tungt. Ja, det er nok ganske avgjørende å ha noe å fylle dagene med. Jeg har nok ikke mulighet for å begynne å jobbe før om noen uker mtp hvordan jeg fungerer nå, så får vel forsøke kanskje gå litt turer og ta opp igjen noen gamle hobbyer kanskje. Ja, er hjemme på permisjon nå og synes det er litt tungt. Ser frem til å legge meg tidlig. Håper på det vil bli lettere etter hvert da. Anonymkode: ea0d3...d1c 0 Siter
Glitter Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja, det er nok ganske avgjørende å ha noe å fylle dagene med. Jeg har nok ikke mulighet for å begynne å jobbe før om noen uker mtp hvordan jeg fungerer nå, så får vel forsøke kanskje gå litt turer og ta opp igjen noen gamle hobbyer kanskje. Ja, er hjemme på permisjon nå og synes det er litt tungt. Ser frem til å legge meg tidlig. Håper på det vil bli lettere etter hvert da. Anonymkode: ea0d3...d1c Blir sannsynligvis lettere etter hvert. Har du vært lenge innlagt? Føler du deg bedre? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Glitter skrev (3 minutter siden): Blir sannsynligvis lettere etter hvert. Har du vært lenge innlagt? Føler du deg bedre? Jeg har vært innlagt i snart 3 uker og føler meg litt bedre. Anonymkode: ea0d3...d1c 0 Siter
Glitter Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har vært innlagt i snart 3 uker og føler meg litt bedre. Anonymkode: ea0d3...d1c Det er bra. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Glitter skrev (42 minutter siden): Det er bra. Ja, er veldig lettet over å ha blitt litt bedre Det gjør det litt lettere å takle på en måte og gir litt håp om at jeg sannsynligvis vil fortsette å bli litt og litt bedre. Anonymkode: ea0d3...d1c 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.