Gå til innhold

Du som er ufør hva gir livet ditt mening?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jobber du litt likevel, møter venner, er frivillig eller annet?

Anonymkode: 38ad2...165

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen av delene. Har tenkt til å komme meg i noe jobb. 

Skrevet

For meg er det familie og venner som gir mening. Og så hekler jeg ting som jeg gir bort. Det er den eneste tingen jeg kan gjøre for andre så det er viktig for meg. Jeg prøver også å utvikle meg innenfor egenpleie feks gjennom yoga og meditasjon. 

AnonymBruker
Skrevet
Glitter skrev (57 minutter siden):

Ingen av delene. Har tenkt til å komme meg i noe jobb. 

Spennende. Hva ønsker du å jobbe med?

FjellOgDalar
Skrevet

Det er heldigvis lov å studere på trygd, så det gjør jeg. Det utfordrer komfortsonen, gir mestringsfølelse og håp om jobb en vakker dag. 

Ellers har det vært viktig for meg med gode relasjoner, generelt noe å fylle dagene med, noe å engasjere seg i. 

AnonymBruker
Skrevet
Fru2020 skrev (38 minutter siden):

For meg er det familie og venner som gir mening. Og så hekler jeg ting som jeg gir bort. Det er den eneste tingen jeg kan gjøre for andre så det er viktig for meg. Jeg prøver også å utvikle meg innenfor egenpleie feks gjennom yoga og meditasjon. 

Så kjekt med en kreativ hobby der du kan lage ting, jeg har tenkt på at jeg skulle hatt en sånn hobby å drive med.

AnonymBruker
Skrevet
FjellOgDalar skrev (Akkurat nå):

Det er heldigvis lov å studere på trygd, så det gjør jeg. Det utfordrer komfortsonen, gir mestringsfølelse og håp om jobb en vakker dag. 

Ellers har det vært viktig for meg med gode relasjoner, generelt noe å fylle dagene med, noe å engasjere seg i. 

Hva studerer du? Jeg har vurdert å studere, men for å studere noe jeg er interessert i må jeg flytte og det er dessverre ikke aktuelt.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Spennende. Hva ønsker du å jobbe med?

Helst i helse, men vet ikke om jeg har fysisk helse til å kunne det. Hvis ikke vet jeg egentlig ikke hva jeg vil jobbe med...

FjellOgDalar
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hva studerer du? Jeg har vurdert å studere, men for å studere noe jeg er interessert i må jeg flytte og det er dessverre ikke aktuelt.

Vel... Vet ikke om jeg har så lyst til å si det sant å si, selv om jeg sikkert allerede har blitt gjenkjent av andre her inne... Men det er innen helsefeltet. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...