AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Jobber du litt likevel, møter venner, er frivillig eller annet? Anonymkode: 38ad2...165 0 Siter
Glitter Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Ingen av delene. Har tenkt til å komme meg i noe jobb. 0 Siter
Fru2020 Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden For meg er det familie og venner som gir mening. Og så hekler jeg ting som jeg gir bort. Det er den eneste tingen jeg kan gjøre for andre så det er viktig for meg. Jeg prøver også å utvikle meg innenfor egenpleie feks gjennom yoga og meditasjon. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Glitter skrev (57 minutter siden): Ingen av delene. Har tenkt til å komme meg i noe jobb. Spennende. Hva ønsker du å jobbe med? Anonymkode: 38ad2...165 0 Siter
FjellOgDalar Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Det er heldigvis lov å studere på trygd, så det gjør jeg. Det utfordrer komfortsonen, gir mestringsfølelse og håp om jobb en vakker dag. Ellers har det vært viktig for meg med gode relasjoner, generelt noe å fylle dagene med, noe å engasjere seg i. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Fru2020 skrev (38 minutter siden): For meg er det familie og venner som gir mening. Og så hekler jeg ting som jeg gir bort. Det er den eneste tingen jeg kan gjøre for andre så det er viktig for meg. Jeg prøver også å utvikle meg innenfor egenpleie feks gjennom yoga og meditasjon. Så kjekt med en kreativ hobby der du kan lage ting, jeg har tenkt på at jeg skulle hatt en sånn hobby å drive med. Anonymkode: 38ad2...165 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden FjellOgDalar skrev (Akkurat nå): Det er heldigvis lov å studere på trygd, så det gjør jeg. Det utfordrer komfortsonen, gir mestringsfølelse og håp om jobb en vakker dag. Ellers har det vært viktig for meg med gode relasjoner, generelt noe å fylle dagene med, noe å engasjere seg i. Hva studerer du? Jeg har vurdert å studere, men for å studere noe jeg er interessert i må jeg flytte og det er dessverre ikke aktuelt. Anonymkode: 38ad2...165 0 Siter
Glitter Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Spennende. Hva ønsker du å jobbe med? Anonymkode: 38ad2...165 Helst i helse, men vet ikke om jeg har fysisk helse til å kunne det. Hvis ikke vet jeg egentlig ikke hva jeg vil jobbe med... 0 Siter
FjellOgDalar Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hva studerer du? Jeg har vurdert å studere, men for å studere noe jeg er interessert i må jeg flytte og det er dessverre ikke aktuelt. Anonymkode: 38ad2...165 Vel... Vet ikke om jeg har så lyst til å si det sant å si, selv om jeg sikkert allerede har blitt gjenkjent av andre her inne... Men det er innen helsefeltet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.