AnonymBruker Skrevet 26. oktober Skrevet 26. oktober Jobber du litt likevel, møter venner, er frivillig eller annet? Anonymkode: 38ad2...165 0 Siter
Glitter Skrevet 26. oktober Skrevet 26. oktober Ingen av delene. Har tenkt til å komme meg i noe jobb. 0 Siter
Fru2020 Skrevet 26. oktober Skrevet 26. oktober For meg er det familie og venner som gir mening. Og så hekler jeg ting som jeg gir bort. Det er den eneste tingen jeg kan gjøre for andre så det er viktig for meg. Jeg prøver også å utvikle meg innenfor egenpleie feks gjennom yoga og meditasjon. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. oktober Skrevet 26. oktober Glitter skrev (57 minutter siden): Ingen av delene. Har tenkt til å komme meg i noe jobb. Spennende. Hva ønsker du å jobbe med? Anonymkode: 38ad2...165 0 Siter
FjellOgDalar Skrevet 26. oktober Skrevet 26. oktober Det er heldigvis lov å studere på trygd, så det gjør jeg. Det utfordrer komfortsonen, gir mestringsfølelse og håp om jobb en vakker dag. Ellers har det vært viktig for meg med gode relasjoner, generelt noe å fylle dagene med, noe å engasjere seg i. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. oktober Skrevet 26. oktober Fru2020 skrev (38 minutter siden): For meg er det familie og venner som gir mening. Og så hekler jeg ting som jeg gir bort. Det er den eneste tingen jeg kan gjøre for andre så det er viktig for meg. Jeg prøver også å utvikle meg innenfor egenpleie feks gjennom yoga og meditasjon. Så kjekt med en kreativ hobby der du kan lage ting, jeg har tenkt på at jeg skulle hatt en sånn hobby å drive med. Anonymkode: 38ad2...165 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. oktober Skrevet 26. oktober FjellOgDalar skrev (Akkurat nå): Det er heldigvis lov å studere på trygd, så det gjør jeg. Det utfordrer komfortsonen, gir mestringsfølelse og håp om jobb en vakker dag. Ellers har det vært viktig for meg med gode relasjoner, generelt noe å fylle dagene med, noe å engasjere seg i. Hva studerer du? Jeg har vurdert å studere, men for å studere noe jeg er interessert i må jeg flytte og det er dessverre ikke aktuelt. Anonymkode: 38ad2...165 0 Siter
Glitter Skrevet 26. oktober Skrevet 26. oktober AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Spennende. Hva ønsker du å jobbe med? Anonymkode: 38ad2...165 Helst i helse, men vet ikke om jeg har fysisk helse til å kunne det. Hvis ikke vet jeg egentlig ikke hva jeg vil jobbe med... 0 Siter
FjellOgDalar Skrevet 26. oktober Skrevet 26. oktober AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hva studerer du? Jeg har vurdert å studere, men for å studere noe jeg er interessert i må jeg flytte og det er dessverre ikke aktuelt. Anonymkode: 38ad2...165 Vel... Vet ikke om jeg har så lyst til å si det sant å si, selv om jeg sikkert allerede har blitt gjenkjent av andre her inne... Men det er innen helsefeltet. 0 Siter
Worriesome Plenty 2 Skrevet 26. oktober Skrevet 26. oktober Synes ikke livet har noen mening. Ikke noe sårt ved det. Synes mening er en klisjé. Føleri. Fra evolusjonens side favoriseres andre trekk enn de jeg har. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. oktober Skrevet 26. oktober Friluftsliv. Utenom det er det pent lite egentlig. Anonymkode: c6375...238 0 Siter
Everybody Skrevet 26. oktober Skrevet 26. oktober Worriesome Plenty 2 skrev (3 minutter siden): Fra evolusjonens side favoriseres andre trekk enn de jeg har. Hva slags trekk favoriseres? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. oktober Skrevet 26. oktober Jeg har ikke helse til å jobbe å setter pris på at jeg slipper det, merker hva det har å si for helsen. Tiden bruker jeg på trening og mine hobbyer og jeg har et godt liv til tross for dette. Har hobbyer jeg bruker mye tid på å som gir mye glede, mestring og tilhørighet i livet. Er ellers mye hjemme og trives med det Anonymkode: 95789...af3 0 Siter
Worriesome Plenty 2 Skrevet 26. oktober Skrevet 26. oktober Everybody skrev (2 timer siden): Hva slags trekk favoriseres? Å være seksuelt pågående, seriemonogami, ha driv og ambisjoner. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. oktober Skrevet 26. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har ikke helse til å jobbe å setter pris på at jeg slipper det, merker hva det har å si for helsen. Tiden bruker jeg på trening og mine hobbyer og jeg har et godt liv til tross for dette. Har hobbyer jeg bruker mye tid på å som gir mye glede, mestring og tilhørighet i livet. Er ellers mye hjemme og trives med det Anonymkode: 95789...af3 Kan du ikke bruke energien på jobb som du bruker på hobbyene og treningen?? Anonymkode: fdece...26a 0 Siter
Everybody Skrevet 26. oktober Skrevet 26. oktober (endret) AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Kan du ikke bruke energien på jobb som du bruker på hobbyene og treningen?? Anonymkode: fdece...26a Der var vi i gang igjen med hetsingen. Klarer du å reflektere og tenke litt dypere over hvordan noe sånt kanskje ikke er mulig? Eller har du aldri opplevd sykdom selv? Endret 26. oktober av Everybody 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. oktober Skrevet 27. oktober AnonymBruker skrev (11 timer siden): Kan du ikke bruke energien på jobb som du bruker på hobbyene og treningen?? Anonymkode: fdece...26a Det kunne jeg sikkert gjort, men det hadde gått utover min helse og det er jeg ikke interessert i. Derfor NAV ga meg uføretrygd Anonymkode: 95789...af3 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. oktober Skrevet 27. oktober 2 hours ago, AnonymBruker said: Det kunne jeg sikkert gjort, men det hadde gått utover min helse og det er jeg ikke interessert i. Derfor NAV ga meg uføretrygd Anonymkode: 95789...af3 Hva betyr det egentlig? Alle opplever i perioder at jobb går utover helsa. Man sover dårlig, er utslitt, opplever mye stress, har muskelsmerter osv i perioder. Det er ikke bærekraftig om alke sjal tenke på samme måten. Periodisk mye ubehag og slit må man tåle. Anonymkode: 93237...4a1 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. oktober Skrevet 27. oktober AnonymBruker skrev (14 timer siden): Kan du ikke bruke energien på jobb som du bruker på hobbyene og treningen?? Anonymkode: fdece...26a Man kan tilrettelegge for hvor mye og når man klarer å trene eller gjøre andre ting. En arbeidsgiver vil neppe legge til rette for at du kan komme å gå ettersom hvordan dagsformen er. Jeg er 100% ufør og er relativt aktiv av meg. Problemer er at jeg har vanvittig lang restitusjon. Så jeg kan løpe langt men bruker bokstavlig talt nesten 10 ganger så lang tid på å hente meg inn igjen. I en arbeidssituasjon blir det jo da vanskelig. Man kan jo også ha energi til å stå i jobb men slite med å fungere på andre vis. Anonymkode: c6375...238 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. oktober Skrevet 27. oktober 14 hours ago, AnonymBruker said: Kan du ikke bruke energien på jobb som du bruker på hobbyene og treningen?? Anonymkode: fdece...26a Er du selv i jobb? Anonymkode: 65d97...60d 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.