Gå til innhold

Du som er ufør hva gir livet ditt mening?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hva betyr det egentlig? Alle opplever i perioder at jobb går utover helsa. Man sover dårlig, er utslitt, opplever mye stress, har muskelsmerter osv i perioder. Det er ikke bærekraftig om alke sjal tenke på samme måten. Periodisk mye ubehag og slit må man tåle.

Anonymkode: 93237...4a1

Dette får du ta med NAV, ikke meg. De som ga meg uføretrygden. Du får ringe de hehe

Anonymkode: 95789...af3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Hva betyr det egentlig? Alle opplever i perioder at jobb går utover helsa. Man sover dårlig, er utslitt, opplever mye stress, har muskelsmerter osv i perioder. Det er ikke bærekraftig om alke sjal tenke på samme måten. Periodisk mye ubehag og slit må man tåle.

Er du selv i jobb?

Anonymkode: 65d97...60d

AnonymBruker
Skrevet
28 minutes ago, AnonymBruker said:

Er du selv i jobb?

Ja, 100%. Det går absolutt ut over helsa til tider og det ser jeg at det gjør med de aller fleste av mine kolleger også. Motgang, vansker og dårlig helse er også en del av livet. 

AnonymBruker
Skrevet
51 minutes ago, AnonymBruker said:

Dette får du ta med NAV, ikke meg. De som ga meg uføretrygden. Du får ringe de hehe

Anonymkode: 95789...af3

Jeg skjønner at det er de som har fattet vedtaket, men du som mottaker har også et ansvar for å reflektere litt rundt det. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ja, 100%. Det går absolutt ut over helsa til tider og det ser jeg at det gjør med de aller fleste av mine kolleger også. Motgang, vansker og dårlig helse er også en del av livet. 

Men går den dårlig helsa utover arbeidet også? 

Anonymkode: d8e7e...807

AnonymBruker
Skrevet
38 minutes ago, AnonymBruker said:

Heldig du da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...