AnonymBruker Skrevet 26. oktober Skrevet 26. oktober Jeg har stått og står i mye (psyk.sykdom/belastning ). Jeg kjenner at jeg er fokusert på det som er vanskelig. Smerten tar mye av energien min. Jeg vil gjerne bli bedre på å se positivt på tilværelsen. Hvordan? Anonymkode: 81950...89c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. oktober Skrevet 26. oktober Andre som kjenner seg igjen? Anonymkode: 81950...89c 0 Siter
Eva Sofie Skrevet 31. oktober Skrevet 31. oktober AnonymBruker skrev (På 26.10.2025 den 20.16): Jeg har stått og står i mye (psyk.sykdom/belastning ). Jeg kjenner at jeg er fokusert på det som er vanskelig. Smerten tar mye av energien min. Jeg vil gjerne bli bedre på å se positivt på tilværelsen. Hvordan? Anonymkode: 81950...89c Det er fullt mulig, tenker jeg, men det kommer an på hvor du nå står i prosessen. Det er viktig å lande og komme seg opp på beina igjen. Jeg er sikker på at du har fått en hel del erfaringer du ikke hadde tidligere. Har du kanskje lært noe mer? Fått mer innsikt, om deg selv eller andre? Jeg ser, og har selv erfart, at mange klarer å snu den smerten og fortvilelsen de opplever til noe meningsfullt. Det er ikke det samme som å si at det var en mening i det som skjedde, men velge at livet videre skal ha mening. Jeg har selv tenkt at det handler om å ha fokus og gjøre noe utover, fremfor å føle på smerten innenifra. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.