AnonymBruker Skrevet 27. oktober Skrevet 27. oktober Jeg har bipolar type 2 og bruker både litium, brintellix og abilify, er det overkill egentlig eller er det nødvendig med så mye medisiner for enkelte? Anonymkode: 89de0...c54 0 Siter
nachnoo Skrevet 27. oktober Skrevet 27. oktober Om det er nødvendig, kan bare du og legen din vurdere. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. oktober Skrevet 27. oktober Glitter skrev (2 timer siden): Har disse medisinene hjulpet deg? Ja, de har jo det. Men litt usikker på hvilken medisin som gjør hva/hjelper. nachnoo skrev (2 timer siden): Om det er nødvendig, kan bare du og legen din vurdere. Ja, det er nok et godt poeng. Anonymkode: 89de0...c54 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. oktober Skrevet 27. oktober Everybody skrev (1 minutt siden): Er det høye doser på hver enkelt av de? Nei, ikke spesielt. Litium har serumspeil på 0,74 mens jeg bruker 10 mg abilify og holder på å trappe opp brintellix (10 mg nå). Anonymkode: 89de0...c54 0 Siter
Everybody Skrevet 27. oktober Skrevet 27. oktober AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, ikke spesielt. Litium har serumspeil på 0,74 mens jeg bruker 10 mg abilify og holder på å trappe opp brintellix (10 mg nå). Anonymkode: 89de0...c54 Hvis dosene er lave er det ikke spesielt mye medisiner nei. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. oktober Skrevet 27. oktober AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei, ikke spesielt. Litium har serumspeil på 0,74 mens jeg bruker 10 mg abilify og holder på å trappe opp brintellix (10 mg nå). Anonymkode: 89de0...c54 Hvis du holder på å trappe opp Brintellix nå, betyr kanskje det at legen/psykiateren din nylig har vurdert medisinene dine og kommet frem til at du trengte medisinene du går på pluss en doseøkning av den som virker antidepressivt? Anonymkode: 00dfd...306 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. oktober Skrevet 27. oktober AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvis du holder på å trappe opp Brintellix nå, betyr kanskje det at legen/psykiateren din nylig har vurdert medisinene dine og kommet frem til at du trengte medisinene du går på pluss en doseøkning av den som virker antidepressivt? Anonymkode: 00dfd...306 Du har for så vidt rett i det. Brukte en annen antidepressiva før, men pga veldig høyt serumspeil måtte jeg seponere den og begynne på Brintellix i stedet. Jeg spurte faktisk om muligheten for å bare bruke litium og abilify, men psykiater der jeg var innlagt mente det ikke var nok siden jeg tross alt var/er deprimert. Anonymkode: 89de0...c54 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.