AnonymBruker Skrevet 27. oktober Skrevet 27. oktober Klagde digitalt på et avslag på dps som ble sendt til dps og der skrev jeg litt om hvorfor jeg hadde rett på hjelp. Så fikk jeg brev tilbake underskrevet av leder på dps der de ga avslag på klagen min og de begrunnet hvorfor i brevet. I slike tilfeller der dps gir avslag på en klage så skal det jo alltid sendes videre til fylkesmannen for deres avgjørelse.. Men når dette nå ankommer fylkesmannen vil de kun se dps sitt brev og deres begrunnelse for hvorfor jeg ikke skal hjelpes eller blir min klage og det jeg hadde skrevet i den første klagen også sendt til de? Og skjer det automatisk? For er redd dps ikke sender meg hva jeg hadde skrevet Anonymkode: 7898f...eba 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. oktober Skrevet 27. oktober Hvilken problemstilling ble avslått? Anonymkode: 695aa...e38 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. oktober Skrevet 27. oktober 21 minutes ago, Everybody said: Hva slags hjelp vil du egentlig ha av DPS? 6 minutes ago, AnonymBruker said: Hvilken problemstilling ble avslått? Anonymkode: 695aa...e38 Det er jo irrelevant for spørsmålet. Anonymkode: 7898f...eba 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. oktober Skrevet 27. oktober AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det er jo irrelevant for spørsmålet. Anonymkode: 7898f...eba Jeg synes det var interessant mtp hvem får hjelp/hvem får ikke. Men ja, irrelevant for spørsmålet. Anonymkode: 695aa...e38 0 Siter
aa-k-j Skrevet 27. oktober Skrevet 27. oktober De sender all dokumentasjon til Statsforvalteren. Henvisningen, avslaget og klagen. Ikke bare DPS sine uttalelser. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.