Gå til innhold

Zoloft - bivirkninger

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har er engstelige og unnvikende pf og sliter mye med angst, negative tanker og depresjon. I fjor var jeg til utredning hos DPS for vurdering av riktig antidepressiva. Zoloft ble anbefalt og jeg begynte med vanlig startdose i fjor. Etter noen måneder begynte effekten å komme, følte mer ro og mindre tankekjør, det var jo bra. Spurte DPS om bivirkninger, det ble opplyst at seksuell lyst ble ganske redusert, og det stemmer med min erfaring. Jeg har imidlertid også opplevd at min korttids-hukommelse har blitt mye dårlige. Ofte tenker jeg på noe jeg må huske, etter et sekunder er det borte fra hjernen. Sliter også med å hente frem informasjon under en samtale ( feks navn jeg akkurat har hørt, eller episoder i livet mitt som jeg vet jeg normalt husker) som jeg vet jeg husker. Det er selvsagt vanskelig å si med sikkerhet om dette i større eller mindre grad skyldes Zoloft. Vil derfor høre om andre har opplevd noe lignende?

Anonymkode: 08ed0...e09

Videoannonse
Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...