AnonymBruker Skrevet 27. oktober Skrevet 27. oktober Kjenner at jeg savner å ha "tilgang" til behandler som var utdannet psykiater. Anonymkode: 4302c...4e3 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. oktober Skrevet 27. oktober Ja, men han tar stort sett kontakt med DPS når det er noe, så det går helt greit for min del. Anonymkode: c42f8...98d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. oktober Skrevet 27. oktober AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kjenner at jeg savner å ha "tilgang" til behandler som var utdannet psykiater. Anonymkode: 4302c...4e3 De har jo full tilgang til å kontakte psykiater på vakt så ser ikke problemet Anonymkode: bc6fb...bd6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. oktober Skrevet 27. oktober AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, men han tar stort sett kontakt med DPS når det er noe, så det går helt greit for min del. Anonymkode: c42f8...98d Så bra da. Jeg har tenkt at jeg må gå privat da psykiater/overlege på DPS kun henviser til tidligere skrevne epikrise og ikke vil komme med råd/veiledning/ny medisinering utenom det. Anonymkode: 4302c...4e3 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. oktober Skrevet 27. oktober AnonymBruker skrev (1 minutt siden): De har jo full tilgang til å kontakte psykiater på vakt så ser ikke problemet Anonymkode: bc6fb...bd6 Se svar under. Anonymkode: 4302c...4e3 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. oktober Skrevet 27. oktober AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Så bra da. Jeg har tenkt at jeg må gå privat da psykiater/overlege på DPS kun henviser til tidligere skrevne epikrise og ikke vil komme med råd/veiledning/ny medisinering utenom det. Anonymkode: 4302c...4e3 Ojda, det var da dårlig av de. Skjønner godt frustrasjonen din da. Anonymkode: c42f8...98d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. oktober Skrevet 27. oktober AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ojda, det var da dårlig av de. Skjønner godt frustrasjonen din da. Anonymkode: c42f8...98d Ja, det er veldig upraktisk for meg. I mitt tilfelle står jeg på Litium og AP og ville bytte ut Li.med AD. Men nei, ingen råd å få. Anonymkode: 4302c...4e3 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. oktober Skrevet 27. oktober AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Ja, det er veldig upraktisk for meg. I mitt tilfelle står jeg på Litium og AP og ville bytte ut Li.med AD. Men nei, ingen råd å få. Anonymkode: 4302c...4e3 Hva er begrunnelsen for at de ikke vil gi noen råd? Det høres jo litt merkelig ut. Anonymkode: c42f8...98d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. oktober Skrevet 27. oktober AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva er begrunnelsen for at de ikke vil gi noen råd? Det høres jo litt merkelig ut. Anonymkode: c42f8...98d De henviser til epikrise der det står skrevet at jeg har prøvd mye før som ikke har fungert. Men jeg har ikke prøvd alle AD og ikke i "høy" dose. Anonymkode: 4302c...4e3 0 Siter
Glitter Skrevet 27. oktober Skrevet 27. oktober Har en veldig flink fastlege, men medisinendringer lar han være opp til psykiatrien. Som da er psykiater i psykoseteamet. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. oktober Skrevet 27. oktober Glitter skrev (3 minutter siden): Har en veldig flink fastlege, men medisinendringer lar han være opp til psykiatrien. Som da er psykiater i psykoseteamet. Klokt. Anonymkode: 4302c...4e3 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.