AnonymBruker Skrevet 27. oktober Skrevet 27. oktober Tok dere MR av hodet for å utelukke sykdom? Det gjorde jeg. Anonymkode: 12f05...c09 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. oktober Skrevet 27. oktober Nei, har aldri gjort det. Anonymkode: 317f5...fad 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. oktober Skrevet 27. oktober Mulig det ble gjort i mitt tilfelle da jeg ikke responderte på medisiner. @nachnooer det ofte at man tar MR ved behandlingsresistent depresjon (førstegangs) Anonymkode: 12f05...c09 0 Siter
Glitter Skrevet 28. oktober Skrevet 28. oktober Ikke ved første depresjon, men når plagene mine gjentok seg ble det tatt MR. 0 Siter
nachnoo Skrevet 28. oktober Skrevet 28. oktober AnonymBruker skrev (10 timer siden): @nachnoo er det ofte at man tar MR ved behandlingsresistent depresjon (førstegangs) Anonymkode: 12f05...c09 Det er nok ikke svært ofte. Men om man får en bitteliten mistanke om noe organisk, blir MR vurdert. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. oktober Skrevet 28. oktober nachnoo skrev (12 timer siden): Det er nok ikke svært ofte. Men om man får en bitteliten mistanke om noe organisk, blir MR vurdert. I mitt tilfelle ble jeg ikke bedre av AP og AD. Det måtte Litium til etterhvert. Anonymkode: 12f05...c09 0 Siter
Den forsvunne diamanten Skrevet 28. oktober Skrevet 28. oktober Hmm jeg husker jeg fikk CT når jeg fikk min første psykose. Men ikke noe sånt med depresjon. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.