AnonymBruker Skrevet 28. oktober Skrevet 28. oktober Hvis man blir henvist til poliklinikken fra behandler på sengepost stemmer det at fristen på 10 virkedager til å gi svar ikke er gjeldende? (Mener på jeg har hørt det). Og hvis man får avslag på henvisningen, hvem kontakter man da? Fastlegen eller behandler på sengepost som sendte henvisningen? Anonymkode: 8be59...c18 0 Siter
Glitter Skrevet 28. oktober Skrevet 28. oktober Mener å huske at ti virkedager har gjelder da også? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 28. oktober Skrevet 28. oktober Da jeg ble henvist fra sengepost kom jeg til samme uken jeg ble skrevet ut. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. oktober Skrevet 28. oktober Jeg kom til med en gang men det var pga ECT. Anonymkode: 375f1...514 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. oktober Skrevet 28. oktober Så fint å høre at dere kom inn med en gang. Jeg har allerede oppfølging i kommunen, så usikker på om jeg i det hele tatt får et tilbud på poliklinikken. Anonymkode: 8be59...c18 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. oktober Skrevet 28. oktober AnonymBruker skrev (2 timer siden): Så fint å høre at dere kom inn med en gang. Jeg har allerede oppfølging i kommunen, så usikker på om jeg i det hele tatt får et tilbud på poliklinikken. Anonymkode: 8be59...c18 Jeg misforstod det du skrev. Trodde du mente fra poliklinikk til sengepost. Det finnes en prioriteringsveileder. Hva er din problemstilling? Anonymkode: 375f1...514 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. oktober Skrevet 28. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg misforstod det du skrev. Trodde du mente fra poliklinikk til sengepost. Det finnes en prioriteringsveileder. Hva er din problemstilling? Anonymkode: 375f1...514 Jeg har bipolar og de på sengeposten mente jeg trengte en psykiater til å se på medisinene mine. Anonymkode: 8be59...c18 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. oktober Skrevet 28. oktober AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har bipolar og de på sengeposten mente jeg trengte en psykiater til å se på medisinene mine. Anonymkode: 8be59...c18 Da skulle en tro at du får komme til medisinvurdering! Anonymkode: 375f1...514 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. oktober Skrevet 29. oktober AnonymBruker skrev (10 timer siden): Da skulle en tro at du får komme til medisinvurdering! Anonymkode: 375f1...514 Ja, håper det! Anonymkode: 8be59...c18 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.