AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Hvis man blir henvist til poliklinikken fra behandler på sengepost stemmer det at fristen på 10 virkedager til å gi svar ikke er gjeldende? (Mener på jeg har hørt det). Og hvis man får avslag på henvisningen, hvem kontakter man da? Fastlegen eller behandler på sengepost som sendte henvisningen? Anonymkode: 8be59...c18 0 Siter
Glitter Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Mener å huske at ti virkedager har gjelder da også? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Da jeg ble henvist fra sengepost kom jeg til samme uken jeg ble skrevet ut. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Jeg kom til med en gang men det var pga ECT. Anonymkode: 375f1...514 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14 minutter siden Skrevet 14 minutter siden Så fint å høre at dere kom inn med en gang. Jeg har allerede oppfølging i kommunen, så usikker på om jeg i det hele tatt får et tilbud på poliklinikken. Anonymkode: 8be59...c18 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.