Gå til innhold

Har du noen i helsevesenet du tenker på innimellom

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Selv om det er en stund siden relasjonen ble avsluttet? Jeg var" førstegangssyk" med alvorlig depresjon og ble innlagt. Det hender jeg tenker på flere av de ansatte der fordi de hjalp meg mye da jeg trengte det og var i en sårbar periode. 

@nachnoo Hender det at tankene dine kan rette seg mot tidligere pasienter?

Anonymkode: 950f1...4ee

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Er to tidligere behandler. Spesielt hun jeg hadde i fem år. Savner henne litt. 

Skrevet

Ja, innimellom.   Hadde en trygg og god psykiater i mange år og han tenker jeg på. Samt en som jobbet på akuttpost alle de årene jeg kom dit. Han hadde alltid hovedansvaret for meg da jeg var innlagt.  Innimellom tenker jeg også på andre pleiere som har betydd en forskjell for meg. Vil vel tro at det er normalt.  Dette er tross alt mennesker som har gjort mye for meg. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker fortsatt av og til på hun behandleren som jeg hadde lengst, hun endte opp med  å være den som hjalp meg mest og som jeg åpnet meg mest for.

Anonymkode: 3ab05...7ec

FjellOgDalar
Skrevet

Absolutt. Jeg er innom flere av dem i tankene stadig vekk. Noen har jeg også møtt etter jeg ble skrevet ut av systemet. Alltid kjekt å formidle at det går mye bedre med meg, at det finnes håp også der troen på det svinner. 

Skrevet

Ja, det har jeg. Spesielt en fra 3-4 år siden. Skulle gitt mye for å prate med henne i blant.. 

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det ble en brå avslutning (av praktiske årsaker, egentlig ikke noe jeg eller behandler ønsker). Hadde etter flere forsøk endelig funnet behandler og terapiform som passet bedre, så det var tøft med et brått brudd. 

Anonymkode: ddda6...211

Den forsvunne diamanten
Skrevet

Ja den første psykologen glemmer jeg aldri. Det var han som så meg og hjalp meg med noe veldig vanskelig.

Skrevet

Jeg tenker ofte på flere, på godt og vondt. Den ene behandleren skulle jeg veldig gjerne hatt mulighet til å kontakte igjen ved behov, men slik fungerer det dessverre ikke.

Skrevet

Jeg tenker på min gastokirurg på Ullevåll. Han opererte meg 6 ganger, han ville ikke gi opp. Jeg var 27-28 da. 

En psykiater på DPS som endret mitt sin på psykofarma og jeg gikk med på å prøve mange ulike medisiner til vi vi fant en som hadde god effekt.

@nachnoo for sine gode rå og diskusjoner.  

Skrevet

Veldig sjeldent egentlig. Er ingen jeg savner. Jeg kjenner jeg har gått videre fra dem jeg følte jeg hadde en tilknytning til.  De som jeg har nå føler jeg meg ikke så avhengig av så det kommer til å gå helt fint når jeg skal slutte

AnonymBruker
Skrevet

Ja, men ikke på noe positiv måte. Et familiemedlem ringte fastlegen min og var bekymra en gang det skjedde.

Anonymkode: 15668...596

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...