AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Har seksuelle tvangstanker hvor jeg får bilder av seksuelle handlinger med folk. Til og med mine foreldre. Dette er svært ubehagelig. Må riste på hodet for å riste det ut av hode mitt. Hva kan jeg gjøre med dette? Det er meget forstyrrende. Det skjer flere ganger om dagen. Anonymkode: 1239a...626 0 Siter
nachnoo Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Om det blir for ille, kan du få medisiner mot tvangstanker. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden nachnoo skrev (1 minutt siden): Om det blir for ille, kan du få medisiner mot tvangstanker. Går på antipsykotisk for psykoselidelse. Det glemte jeg å skrive. Vet ikke om det har noe å si. Anonymkode: 1239a...626 0 Siter
nachnoo Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Går på antipsykotisk for psykoselidelse. Det glemte jeg å skrive. Vet ikke om det har noe å si. Anonymkode: 1239a...626 Det er greit, men det hinder ikke tvangstankene i tilstrekkelig grad. Vet ikke om du har schizofreni, men 25% av de som har denne sykdommen har også tvangssymptomer. Disse må ofte ha tilleggsmedisinering mot tvangen. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden nachnoo skrev (5 minutter siden): Det er greit, men det hinder ikke tvangstankene i tilstrekkelig grad. Vet ikke om du har schizofreni, men 25% av de som har denne sykdommen har også tvangssymptomer. Disse må ofte ha tilleggsmedisinering mot tvangen. Har shizoaffektiv. Takk for svar. Skal mote meg opp og ta det opp med psykiater. Anonymkode: 1239a...626 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.