AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Hva er deres mening om det? Jeg har avtale om at jeg kan ta kontakt når jeg skulle trenge det, men har aldri gjort det fordi jeg alltid tenker jeg ikke er dårlig nok. Anonymkode: 1844b...93c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hva er deres mening om det? Jeg har avtale om at jeg kan ta kontakt når jeg skulle trenge det, men har aldri gjort det fordi jeg alltid tenker jeg ikke er dårlig nok. Anonymkode: 1844b...93c Jeg har gjort det når jeg har hatt det veldig vondt og samtalen har endt med brukerstyrt seng eller innleggelse. Ta kontakt du, dere har jo en avtale! Anonymkode: cb84e...253 0 Siter
nachnoo Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Så forverret at kontakt ikke kan vente til neste avtalte kontakt + at kontakt kan endre tilstanden til det bedre. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Jeg har tatt kontakt når jeg har trengt innleggelse/sterke selvmordstanker/planer. Anonymkode: 1be8a...910 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.