Gå til innhold

Noen solskinnshistorier her?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bare lurer på om noen her inne har en såkalt "solskinnshistorie"? At dere har vært veldig eller ganske psykisk syke, men i dag er mye bedre eller 'frisk'? Hadde satt pris på å høre historiene deres i alle fall, trenger litt håp 💐

Anonymkode: c85f2...17e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De henger nok ikke her inne..

Anonymkode: 6ac37...137

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg bare lurer på om noen her inne har en såkalt "solskinnshistorie"? At dere har vært veldig eller ganske psykisk syke, men i dag er mye bedre eller 'frisk'? Hadde satt pris på å høre historiene deres i alle fall, trenger litt håp 💐

Anonymkode: c85f2...17e

Orker ikke å skrive så mye, men kort fortalt har jeg gått fra alvorlig til lett deprimert.

Anonymkode: 96f8b...bc3

Skrevet (endret)

Jeg har hatt alvorlig grad av borderline, men er nå kvitt diagnosen. Jeg har gått fra alvorlig depresjon til null depresjon. Men har andre utfordringer også så vet ikke om jeg kan kalles en solskinnshistorie da. Men mye som er blitt bra/bedre. Jo også med antipsykotisk har jeg også blitt bedre. Ikke helt bra, men bedre. 

Endret av Glitter

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...