AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Jeg bare lurer på om noen her inne har en såkalt "solskinnshistorie"? At dere har vært veldig eller ganske psykisk syke, men i dag er mye bedre eller 'frisk'? Hadde satt pris på å høre historiene deres i alle fall, trenger litt håp 💐 Anonymkode: c85f2...17e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden De henger nok ikke her inne.. Anonymkode: 6ac37...137 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg bare lurer på om noen her inne har en såkalt "solskinnshistorie"? At dere har vært veldig eller ganske psykisk syke, men i dag er mye bedre eller 'frisk'? Hadde satt pris på å høre historiene deres i alle fall, trenger litt håp 💐 Anonymkode: c85f2...17e Orker ikke å skrive så mye, men kort fortalt har jeg gått fra alvorlig til lett deprimert. Anonymkode: 96f8b...bc3 0 Siter
Glitter Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden (endret) Jeg har hatt alvorlig grad av borderline, men er nå kvitt diagnosen. Jeg har gått fra alvorlig depresjon til null depresjon. Men har andre utfordringer også så vet ikke om jeg kan kalles en solskinnshistorie da. Men mye som er blitt bra/bedre. Jo også med antipsykotisk har jeg også blitt bedre. Ikke helt bra, men bedre. Endret 1 time siden av Glitter 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.