AnonymBruker Skrevet 29. oktober Skrevet 29. oktober Jeg er en person som synes det er lettere å ordlegge seg skriftlig enn muntlig, så derfor har jeg ofte skrevet ned det jeg tenker og føler på. Men nå siste måneden så sliter jeg virkelig med å finne ordene og tror jeg har fått en slags skrivesperre? Noen som har noen tips til hva en kan gjøre for å komme over skrivesperre? Anonymkode: b7726...99e 0 Siter
Glitter Skrevet 29. oktober Skrevet 29. oktober Legg listen lavt. Skriv hva du har gjort i dag. Så kan du se om du etter hvert klarer å skrive mer og dypere. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. oktober Skrevet 30. oktober Glitter skrev (21 timer siden): Legg listen lavt. Skriv hva du har gjort i dag. Så kan du se om du etter hvert klarer å skrive mer og dypere. Takk. Det var et godt tips. Anonymkode: b7726...99e 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. oktober Skrevet 30. oktober Da jeg jobbet som lærer gjorde vi ofte en "oppvarmingsøvelse" før skriveøkter for å komme igang. Da skrev en alt man tenkte i løpet av fem minutter. Av og til gav jeg dem et ord å ta utgangspunkt i, men det var bare for variasjon. Da blir det litt sånn: Jeg skal skrive alt jeg tenker på men jeg tenker jo ikke på noe jo forresten det er varmt i rommet jeg blir klam på hendene mine jeg husker en annen gang det var varm........etc Anonymkode: a6230...985 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. november Skrevet 1. november AnonymBruker skrev (På 30.10.2025 den 20.45): Da jeg jobbet som lærer gjorde vi ofte en "oppvarmingsøvelse" før skriveøkter for å komme igang. Da skrev en alt man tenkte i løpet av fem minutter. Av og til gav jeg dem et ord å ta utgangspunkt i, men det var bare for variasjon. Da blir det litt sånn: Jeg skal skrive alt jeg tenker på men jeg tenker jo ikke på noe jo forresten det er varmt i rommet jeg blir klam på hendene mine jeg husker en annen gang det var varm........etc Anonymkode: a6230...985 Takk. Dette var også ett godt tips. Anonymkode: b7726...99e 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.