AnonymBruker Skrevet 29. oktober Skrevet 29. oktober Noen som har tenkt at ens egen tilstand blir verre av å være på forumet? Anonymkode: 429d1...a83 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. oktober Skrevet 30. oktober Nei, er så mye rart her at det blir gøy Anonymkode: cffa9...b72 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. oktober Skrevet 30. oktober AnonymBruker skrev (16 timer siden): Noen som har tenkt at ens egen tilstand blir verre av å være på forumet? Anonymkode: 429d1...a83 Jeg har tenkt at det kan gjøre at jeg blir mer fokusert på sykdom, men ikke direkte at det kan gjøre meg verre. Anonymkode: ae45a...a13 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. oktober Skrevet 30. oktober 16 hours ago, AnonymBruker said: Noen som har tenkt at ens egen tilstand blir verre av å være på forumet? Anonymkode: 429d1...a83 Engasjer deg i tråder som ikke handler om sykdom. Anonymkode: c4756...193 0 Siter
Fru2020 Skrevet 30. oktober Skrevet 30. oktober Jeg føler ikke det påvirker min psyke i det hele tatt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.