AnonymBruker Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Hver gang jeg sitter på med noen (har ikke førerkort selv) eller jeg vet at noen er ute og kjører blir jeg umiddelbart bekymret for at jeg/vi/de skal havne i en trafikkulykke. Det er ganske plagsomt egentlig så er det noen måte man kan klare å legge fra seg den tanken på? Anonymkode: 6c725...05c 0 Siter
skogbrann Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Du er en passasjer, og det er dermed lite du kan gjøre for å forhindre en trafikkulykke. Du kan være oppmerksom på trafikken, men gitt at du ikke har førerkort vil du ikke ha den samme kompetansen til å ha oversikt over trafikken, utenom det åpenbare. Men på det punktet har mest sannsynlig sjåføren allerede lagt merke til det. Hvis du vil ha mer kontroll og oversikt selv må du ta førerkortet, ellers er det veldig lite du kan gjøre for å forhindre en trafikkulykke. Siden du ikke kan gjøre noe for å forhindre en potensiell ulykke er det helt meningsløst å tenke på det, du kan jo ikke gjøre noe med det uansett. Aksepterer du din mangel på kontroll i situasjonen vil du innse at å gruble over dette ikke har noen hensikt. Det du ikke kan gjøre noe med er det ikke vits å gruble ved, rett og slett. 0 Siter
Drømmeautomat Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Du kan tenke at du er heldig som sitter i en bil og ikke sykler. Det er ti ganger farligere enn å kjøre bil. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.