AnonymBruker Skrevet 31. oktober Skrevet 31. oktober Alle fagfolk bekrefter det. Men dette har jeg visst i mange år allerede. Kroppen påvirker psyken og psyken påvirker kroppen. Derfor er det så normalt å vite at når en sliter psykisk og en får plager fysisk så er det normalt og naturlig. Det kan hjelpe på angsten og frykten for at det er noe alvorlig galt med en. Hele systemet vårt henger sammen. Veldig viktig å huske på for oss som sliter psykisk. Anonymkode: c5979...720 0 Siter
UtakknemligDiva Skrevet 31. oktober Skrevet 31. oktober Hvordan kan jeg da ikke ha så mange plager? Jeg har noe jeg har hatt siden jeg var i tenårene. Men jeg har ikke noe smerter som gjør meg hjemmet. Men har hatet kroppen min for de feil den har. At det ikke går an å bli litt velskapt liksom. Så hvordan kan jeg i det hele tatt bevege meg? 0 Siter
psykedeliker Skrevet 1. november Skrevet 1. november UtakknemligDiva skrev (2 timer siden): Så hvordan kan jeg i det hele tatt bevege meg? Hva tror du selv? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. november Skrevet 1. november UtakknemligDiva skrev (11 timer siden): Hvordan kan jeg da ikke ha så mange plager? Jeg har noe jeg har hatt siden jeg var i tenårene. Men jeg har ikke noe smerter som gjør meg hjemmet. Men har hatet kroppen min for de feil den har. At det ikke går an å bli litt velskapt liksom. Så hvordan kan jeg i det hele tatt bevege meg? Du forstår vel selv at det er ulikt hos folk? Noen har mer plager fysisk enn andre uten at det er unormalt. Anonymkode: c5979...720 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.