Gå til innhold

Føler meg så ensom

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Føles som jeg er på vei inn i en depresjon. Føler meg så ensom og at jeg ikke har noen betydning for noen. Jeg har noen nære venninner og en far som er glad i meg. Men jeg har vært gjennom så mye vondt i livet og historien min er så tung å bære. Mange dager blir jeg bare liggende i sengen og venter på at dagen skal ta slutt. Har fått mye behandling men aldri med riktig diagnose, den fikk jeg nylig. Kanskje jeg bare er for ødelagt. 

Anonymkode: 7de43...8f8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det at du ikke har fått behandling for rett diagnose kan jo ha mye å si? Kanskje vil behandlingen du nå får gjøre en forskjell for deg? Det er et håp og holde fast i slik jeg ser det i alle fall.

Anonymkode: b28ac...c93

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken diagnose har du da?

Anonymkode: bf0c4...f23

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Føles som jeg er på vei inn i en depresjon. Føler meg så ensom og at jeg ikke har noen betydning for noen. Jeg har noen nære venninner og en far som er glad i meg. Men jeg har vært gjennom så mye vondt i livet og historien min er så tung å bære. Mange dager blir jeg bare liggende i sengen og venter på at dagen skal ta slutt. Har fått mye behandling men aldri med riktig diagnose, den fikk jeg nylig. Kanskje jeg bare er for ødelagt. 

Skal du starte opp på medisiner?

Anonymkode: 5e6c5...c1c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvilken diagnose har du da?

Anonymkode: bf0c4...f23

Kompleks ptsd

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...