AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Føles som jeg er på vei inn i en depresjon. Føler meg så ensom og at jeg ikke har noen betydning for noen. Jeg har noen nære venninner og en far som er glad i meg. Men jeg har vært gjennom så mye vondt i livet og historien min er så tung å bære. Mange dager blir jeg bare liggende i sengen og venter på at dagen skal ta slutt. Har fått mye behandling men aldri med riktig diagnose, den fikk jeg nylig. Kanskje jeg bare er for ødelagt. Anonymkode: 7de43...8f8 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Det at du ikke har fått behandling for rett diagnose kan jo ha mye å si? Kanskje vil behandlingen du nå får gjøre en forskjell for deg? Det er et håp og holde fast i slik jeg ser det i alle fall. Anonymkode: b28ac...c93 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Hvilken diagnose har du da? Anonymkode: bf0c4...f23 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Føles som jeg er på vei inn i en depresjon. Føler meg så ensom og at jeg ikke har noen betydning for noen. Jeg har noen nære venninner og en far som er glad i meg. Men jeg har vært gjennom så mye vondt i livet og historien min er så tung å bære. Mange dager blir jeg bare liggende i sengen og venter på at dagen skal ta slutt. Har fått mye behandling men aldri med riktig diagnose, den fikk jeg nylig. Kanskje jeg bare er for ødelagt. Anonymkode: 7de43...8f8 Skal du starte opp på medisiner? Anonymkode: 5e6c5...c1c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvilken diagnose har du da? Anonymkode: bf0c4...f23 Kompleks ptsd Anonymkode: 7de43...8f8 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.