AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Noen som vet? Anonymkode: e967c...fc0 0 Siter
Glitter Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Hva slags uro? Jeg ble svært hypoman av Brintellix. Du er ikke på tur opp? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Glitter skrev (1 minutt siden): Hva slags uro? Jeg ble svært hypoman av Brintellix. Du er ikke på tur opp? Bare vanlig indre uro og rastløshet, vet ikke helt hvordan beskrive det bedre? Jeg har bipolar, men tror ikke jeg er på tur opp? Jeg bruker også antipsykotika og stemningsstabiliserende så det vil vel sette en stopper for det? Anonymkode: e967c...fc0 0 Siter
Glitter Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Bare vanlig indre uro og rastløshet, vet ikke helt hvordan beskrive det bedre? Jeg har bipolar, men tror ikke jeg er på tur opp? Jeg bruker også antipsykotika og stemningsstabiliserende så det vil vel sette en stopper for det? Anonymkode: e967c...fc0 Du er i hvertfall godt beskyttet da. Så er kanskje ikke det som skjer. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Glitter skrev (Akkurat nå): Du er i hvertfall godt beskyttet da. Så er kanskje ikke det som skjer. Ja, er det. Men sikkert greit å være litt obs på det også sånn i tilfelle, man vet jo aldri. Jeg reduserte nylig litium pga jeg drakk og spiste dårlig og serumspeil derfor ble for høyt men nå som jeg har begynt å komme tilbake til normalen kanskje serumspeil er for lavt. Anonymkode: e967c...fc0 0 Siter
Glitter Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Ja, er det. Men sikkert greit å være litt obs på det også sånn i tilfelle, man vet jo aldri. Jeg reduserte nylig litium pga jeg drakk og spiste dårlig og serumspeil derfor ble for høyt men nå som jeg har begynt å komme tilbake til normalen kanskje serumspeil er for lavt. Anonymkode: e967c...fc0 Ja det kan jo hende. Vet ikke så mye om sånt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Glitter skrev (1 minutt siden): Ja det kan jo hende. Vet ikke så mye om sånt. Nei, ikke jeg heller egentlig. Får vel bare vente å se... Men skulle hatt noe som hjelper mot uroen, hjelper litt å være i aktivitet men skulle gjerne kjent mindre på uro når jeg satt i ro også. Anonymkode: e967c...fc0 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.