Gå til innhold

Hva er "idealet" ditt mtp å være en person som har det bra?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt langvarig depresjon og er blitt litt bedre. Allikevel har jeg en grunnfølelse av tristhet og jeg er aldri ekte glad. Jeg vet at jeg setter pris gode mennesker i livet mitt og jeg har begynt å klare å si til meg selv at jeg er god nok(har en historie med mye selvhat). Når er du fornøyd med slik du har det emosjonelt?

Anonymkode: 37038...816

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge jeg ikke kjenner psykisk smerte er jeg fornøyd. Føler ikke at jeg kan 'forlange' så mye mer.

Anonymkode: 4e593...b03

stjernestøv
Skrevet

Jeg tror jeg blir gal snart og er ikke fornøyd med det. 

Skrevet
stjernestøv skrev (6 minutter siden):

Jeg tror jeg blir gal snart og er ikke fornøyd med det. 

Leit å høre. Er det pga familiesituasjon din?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Leit å høre. Er det pga familiesituasjon din?

det er pga alt i livet mitt og at jeg ikke skjønner hvorfor jeg har det som jeg har det. det tar aldri slutt. 

Skrevet

Slik jeg har lest har du hatt høy belastning nå i det siste. Det kan forklare mye? Jeg er avhengig av frisk luft og litt aktivitet for å ha det greit.

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Slik jeg har lest har du hatt høy belastning nå i det siste. Det kan forklare mye? Jeg er avhengig av frisk luft og litt aktivitet for å ha det greit.

ja det er belastning fra alle kanter her og i tillegg er jeg som jeg er, jeg takler ikke mer nå. Men det kan jo forklare mye ja. jeg klarer ingenting omtrent, var på butikken i dag. 

Skrevet
stjernestøv skrev (32 minutter siden):

det er pga alt i livet mitt og at jeg ikke skjønner hvorfor jeg har det som jeg har det. det tar aldri slutt. 

Kanskje du har det som du har det fordi du har en alvorlig sykdom?

Anonymkode: 3319b...3ba

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kanskje du har det som du har det fordi du har en alvorlig sykdom?

Anonymkode: 3319b...3ba

Og kanskje det er pga medisiner? Og jeg blir aldri frisk av den sykdommen i hvert fall selv på medisiner. 

Skrevet
stjernestøv skrev (1 minutt siden):

Og kanskje det er pga medisiner? Og jeg blir aldri frisk av den sykdommen i hvert fall selv på medisiner. 

Medisinene holder nok sykdommen på et nivå der den ikke bryter ut for fullt?

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Medisinene holder nok sykdommen på et nivå der den ikke bryter ut for fullt?

Er ikke psykotisk men er dårlig hver dag.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...