AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Jeg har hatt langvarig depresjon og er blitt litt bedre. Allikevel har jeg en grunnfølelse av tristhet og jeg er aldri ekte glad. Jeg vet at jeg setter pris gode mennesker i livet mitt og jeg har begynt å klare å si til meg selv at jeg er god nok(har en historie med mye selvhat). Når er du fornøyd med slik du har det emosjonelt? Anonymkode: 37038...816 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Så lenge jeg ikke kjenner psykisk smerte er jeg fornøyd. Føler ikke at jeg kan 'forlange' så mye mer. Anonymkode: 4e593...b03 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg tror jeg blir gal snart og er ikke fornøyd med det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 56 minutter siden Skrevet 56 minutter siden stjernestøv skrev (6 minutter siden): Jeg tror jeg blir gal snart og er ikke fornøyd med det. Leit å høre. Er det pga familiesituasjon din? Anonymkode: 37038...816 0 Siter
stjernestøv Skrevet 53 minutter siden Skrevet 53 minutter siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Leit å høre. Er det pga familiesituasjon din? Anonymkode: 37038...816 det er pga alt i livet mitt og at jeg ikke skjønner hvorfor jeg har det som jeg har det. det tar aldri slutt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 38 minutter siden Skrevet 38 minutter siden Slik jeg har lest har du hatt høy belastning nå i det siste. Det kan forklare mye? Jeg er avhengig av frisk luft og litt aktivitet for å ha det greit. Anonymkode: 37038...816 0 Siter
stjernestøv Skrevet 31 minutter siden Skrevet 31 minutter siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Slik jeg har lest har du hatt høy belastning nå i det siste. Det kan forklare mye? Jeg er avhengig av frisk luft og litt aktivitet for å ha det greit. Anonymkode: 37038...816 ja det er belastning fra alle kanter her og i tillegg er jeg som jeg er, jeg takler ikke mer nå. Men det kan jo forklare mye ja. jeg klarer ingenting omtrent, var på butikken i dag. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20 minutter siden Skrevet 20 minutter siden stjernestøv skrev (32 minutter siden): det er pga alt i livet mitt og at jeg ikke skjønner hvorfor jeg har det som jeg har det. det tar aldri slutt. Kanskje du har det som du har det fordi du har en alvorlig sykdom? Anonymkode: 3319b...3ba 0 Siter
stjernestøv Skrevet 16 minutter siden Skrevet 16 minutter siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kanskje du har det som du har det fordi du har en alvorlig sykdom? Anonymkode: 3319b...3ba Og kanskje det er pga medisiner? Og jeg blir aldri frisk av den sykdommen i hvert fall selv på medisiner. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14 minutter siden Skrevet 14 minutter siden stjernestøv skrev (1 minutt siden): Og kanskje det er pga medisiner? Og jeg blir aldri frisk av den sykdommen i hvert fall selv på medisiner. Medisinene holder nok sykdommen på et nivå der den ikke bryter ut for fullt? Anonymkode: 37038...816 0 Siter
stjernestøv Skrevet 11 minutter siden Skrevet 11 minutter siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Medisinene holder nok sykdommen på et nivå der den ikke bryter ut for fullt? Anonymkode: 37038...816 Er ikke psykotisk men er dårlig hver dag. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.