AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Det gjelder både kjedelige ting som husarbeid og hobbyer som jeg hadde interesser for før. Jeg har ikke interesse for noe lenger og sliter med å komme i gang og hvis jeg tvinger meg til å drive med hobbyer ser jeg bare frem i mot å bli ferdig. Gjør stort sett ikke noe fornuftig, blir bare liggende på sofaen og se på serier. Hvordan kommer jeg meg ut av dette? Anonymkode: 5c7a1...cb8 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det gjelder både kjedelige ting som husarbeid og hobbyer som jeg hadde interesser for før. Jeg har ikke interesse for noe lenger og sliter med å komme i gang og hvis jeg tvinger meg til å drive med hobbyer ser jeg bare frem i mot å bli ferdig. Gjør stort sett ikke noe fornuftig, blir bare liggende på sofaen og se på serier. Hvordan kommer jeg meg ut av dette? Anonymkode: 5c7a1...cb8 si ifra hvis du finner det ut. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det gjelder både kjedelige ting som husarbeid og hobbyer som jeg hadde interesser for før. Jeg har ikke interesse for noe lenger og sliter med å komme i gang og hvis jeg tvinger meg til å drive med hobbyer ser jeg bare frem i mot å bli ferdig. Gjør stort sett ikke noe fornuftig, blir bare liggende på sofaen og se på serier. Hvordan kommer jeg meg ut av dette? Anonymkode: 5c7a1...cb8 Du må bare bestemme deg for å gjøre noe og hva og deretter utføre. Anonymkode: b891c...72e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden stjernestøv skrev (7 minutter siden): si ifra hvis du finner det ut. Det skal jeg. Håper på at noen her har noen gode forslag. Anonymkode: 5c7a1...cb8 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det gjelder både kjedelige ting som husarbeid og hobbyer som jeg hadde interesser for før. Jeg har ikke interesse for noe lenger og sliter med å komme i gang og hvis jeg tvinger meg til å drive med hobbyer ser jeg bare frem i mot å bli ferdig. Gjør stort sett ikke noe fornuftig, blir bare liggende på sofaen og se på serier. Hvordan kommer jeg meg ut av dette? Anonymkode: 5c7a1...cb8 Er du ufør? Anonymkode: b891c...72e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du må bare bestemme deg for å gjøre noe og hva og deretter utføre. Anonymkode: b891c...72e Jeg har jo forsøkt å bare tvinge meg, men det ser ikke ut til å funke. Altså, jeg får jo ting gjort da men det blir bare et ork og det krever mye av meg å få ting gjort. Anonymkode: 5c7a1...cb8 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er du ufør? Anonymkode: b891c...72e Ja, det er jeg. Har en liten stilling så jobber så vidt da. Utenom det blir jeg mye gående hjemme alene ettersom jeg ikke har noen venner eller ting som skjer ellers. Anonymkode: 5c7a1...cb8 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Begynn i det helt små. Si til deg selv at nå skal jeg gjøre xx i 5 minutter og så skal jeg legge meg på sofaen og se på tv igjen. Hvis du klarer å gjøre det hver dag så er min erfaring at man skaper litt mer driv og at kroppen og hodet klarer lettere å gå ut av zombietilværelsen på sofaen. Etter hvert kan du øke tiden og så vil du etter hvert kanskje også ha lyst til å fortsette lenger enn den tiden du har bestemt deg for. Anonymkode: 8786b...94e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Begynn i det helt små. Si til deg selv at nå skal jeg gjøre xx i 5 minutter og så skal jeg legge meg på sofaen og se på tv igjen. Hvis du klarer å gjøre det hver dag så er min erfaring at man skaper litt mer driv og at kroppen og hodet klarer lettere å gå ut av zombietilværelsen på sofaen. Etter hvert kan du øke tiden og så vil du etter hvert kanskje også ha lyst til å fortsette lenger enn den tiden du har bestemt deg for. Anonymkode: 8786b...94e Takk, dette var et godt forslag. Skal begynne nå med en gang. Anonymkode: 5c7a1...cb8 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.