FjellOgDalar Skrevet 9. november Skrevet 9. november emilie321 skrev (2 minutter siden): Er så enig i det første du skriver. Har selv mistet en nær i selvmord og vet godt hva det gjør med familien rundt. Har selv prøvd og da trodde jeg at det var den beste løsningen. Rett og slett fordi jeg skadet familien ved å være i live. Dessuten så jeg ikke noe løsning. Samtidig har jeg vært der at jeg en lang periode hadde langvarige og veldig store smerter døgnet rundt. Hadde det blitt hverdagen videre, så hadde jeg nok ikke orket å leve videre. Så jeg skjønner faktisk at folk ønsker å avslutte livet når en lever i et smertehelvete (som er varig) Det er godt at du fortsatt er blant oss. 0 Siter
emilie321 Skrevet 9. november Skrevet 9. november FjellOgDalar skrev (2 minutter siden): Det er godt at du fortsatt er blant oss. Takk. Er veldig glad for det selv. 1 Siter
Glitter Skrevet 9. november Skrevet 9. november Forstår at noen velger å gjøre det. Forstår meg selv også. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. november Skrevet 9. november Jeg forstår også hvor intens, lammende og overveldende denne smerten er. Anonymkode: 85b81...4b8 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.