AnonymBruker Skrevet 9. november Skrevet 9. november Hvorfor blir man så sint og sinnesutbrudd når man har det på sitt verste? Anonymkode: 68e9e...7b3 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. november Skrevet 9. november AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Hvorfor blir man så sint og sinnesutbrudd når man har det på sitt verste? Anonymkode: 68e9e...7b3 Selv om du blir sint når du er på ditt verste, gjelder jo ikke det for alle. Så du kan ikke generalisere og si "man" Anonymkode: 16675...d3f 0 Siter
stjernestøv Skrevet 9. november Skrevet 9. november jeg ble aldri sint på mitt verste bare full i angst. 0 Siter
Glitter Skrevet 9. november Skrevet 9. november Jeg ble sint på mamma. Forsvant da jeg begynte på antipsykotisk. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. november Skrevet 9. november Jeg tror at angst ofte kan være undertrykt sinne. Jeg har mye angst og et voldsomt raseri inni meg som jeg ikke vet hvordan jeg skal få ut på en hensiktsmessig måte. Anonymkode: 7d009...c8d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. november Skrevet 9. november Ja å ha det psykisk vondt kan gi uttrykk i sinne så klart. Samme som med sorg, angst, frykt, trist og deprimert, smerte både fysisk og psykisk henger sammen og. Anonymkode: f6674...d3f 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.