AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Hvorfor blir man så sint og sinnesutbrudd når man har det på sitt verste? Anonymkode: 68e9e...7b3 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Hvorfor blir man så sint og sinnesutbrudd når man har det på sitt verste? Anonymkode: 68e9e...7b3 Selv om du blir sint når du er på ditt verste, gjelder jo ikke det for alle. Så du kan ikke generalisere og si "man" Anonymkode: 16675...d3f 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden jeg ble aldri sint på mitt verste bare full i angst. 0 Siter
Glitter Skrevet 50 minutter siden Skrevet 50 minutter siden Jeg ble sint på mamma. Forsvant da jeg begynte på antipsykotisk. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 40 minutter siden Skrevet 40 minutter siden Jeg tror at angst ofte kan være undertrykt sinne. Jeg har mye angst og et voldsomt raseri inni meg som jeg ikke vet hvordan jeg skal få ut på en hensiktsmessig måte. Anonymkode: 7d009...c8d 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.