Gå til innhold

Tror du på behandleren din når du får komplimenter?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

De gangene jeg har fått komplimenter av min behandler tenker jeg at hen sier slikt til alle og at hen egentlig ikke mener det.

Anonymkode: a0471...aa5

Videoannonse
Annonse
Worriesome Plenty 2
Skrevet

Jeg stoler ikke på komplimenter fra behandlere nei🤓

AnonymBruker
Skrevet
Worriesome Plenty 2 skrev (3 minutter siden):

Jeg stoler ikke på komplimenter fra behandlere nei🤓

Hvorfor ikke?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hvorfor ikke?

Hvorfor stoler ikke du på dem?

Anonymkode: 6c93e...342

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får ikke komplimenter av behandleren min, så jeg slipper den problemstillingen :) 

Worriesome Plenty 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hvorfor ikke?

Fordi de sier aldri noe negativt om deg, de løfter deg opp som regel. De driver med det motsatte av mobbing. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hvorfor stoler ikke du på dem?

Fordi jeg ikke tror på noen som ikke ser det samme som meg (hvor dårlig person jeg er).

AnonymBruker
Skrevet
Worriesome Plenty 2 skrev (6 minutter siden):

Fordi de sier aldri noe negativt om deg, de løfter deg opp som regel. De driver med det motsatte av mobbing. 

Det er sant det. Jeg skulle ønske jeg oftere fikk negativ/konstruktiv kritikk fra min behandler egentlig. Men det er kanskje for mye å be om?

Skrevet

Jeg fikk høre engang at jeg hadde mye selvinnsikt. Da jeg leste journalen senere sto det at jeg hadde null selvinnsikt. Tror det ble sagt for at jeg skulle snakke mer "ufiltrert". 

Skal sies at jeg har også blitt snakka ned av behandlere.

Anonymkode: 7d732...b75

Skrevet

Det er vanskelig å tro på det positive jeg har blitt fortalt,  men jeg velger å prøve å tro på det. 

Anonymkode: e569e...ddd

Skrevet

Behandlere er jo de mest perfekte mennesker så de slipper i hvert fall å lese noe negativt om seg selv i journalen. De trenger heller ikke komplimenter fordi de er alt perfekte. Kanskje er man heldig og får et kompliment fra dem.

Jeg synes pasientene må bli flinkere til å kritisere behandlere og si noe negativt om dem.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...