AnonymBruker Skrevet 19. november 2025 Skrevet 19. november 2025 Jeg snakket med psykiater som sa: "Du burde ikke bo i blokk for hopper du fra etasjen du bor i er du ganske sikker dø". Jeg har ikke en gang tenkt på det som et alternativ en gang... Anonymkode: c023f...7ed 0 Siter
nachnoo Skrevet 19. november 2025 Skrevet 19. november 2025 Tull etter min mening. Uansett hvor man bor er det rikelige muligheter til å ta livet sitt - om man vil. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. november 2025 Skrevet 19. november 2025 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Jeg snakket med psykiater som sa: "Du burde ikke bo i blokk for hopper du fra etasjen du bor i er du ganske sikker dø". Jeg har ikke en gang tenkt på det som et alternativ en gang... Anonymkode: c023f...7ed Merkelig sagt! Anonymkode: 3cfa1...1fc 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. november 2025 Skrevet 19. november 2025 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Merkelig sagt! Anonymkode: 3cfa1...1fc Det er jo sant da? Anonymkode: 46ace...ee3 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. november 2025 Skrevet 19. november 2025 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er jo sant da? Anonymkode: 46ace...ee3 Jeg tenker på hvorfor behandler valgte å dele dette. Anonymkode: 3cfa1...1fc 0 Siter
Stormwind Skrevet 20. november 2025 Skrevet 20. november 2025 (endret) AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg snakket med psykiater som sa: "Du burde ikke bo i blokk for hopper du fra etasjen du bor i er du ganske sikker dø". Jeg har ikke en gang tenkt på det som et alternativ en gang... Anonymkode: c023f...7ed Hadde han noe statistikk eller empiri (bevis) på dette da, at det dør flere personer som bor i blokk? Endret 20. november 2025 av Stormwind 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. november 2025 Skrevet 20. november 2025 Er det flere selvmord på gruppenivå i groruddalen vs søndre land? Anonymkode: bf6f8...07c 0 Siter
Ekstra Skrevet 20. november 2025 Skrevet 20. november 2025 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Er det flere selvmord på gruppenivå i groruddalen vs søndre land? Anonymkode: bf6f8...07c Om det er det - hva vet du om at bosituasjon er avgjørende? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. november 2025 Skrevet 20. november 2025 Er ikke forundret over hva de sier lenger. En psykiater jeg snakket med snakket også om selvmordsmetoder som jeg aldri hadde nevnt som pose over hodet og knyte igjen. Jeg nevnte en annen metode, men fikk beskjed at jeg heller kunne gjøre det for det var mer effektivt. Anonymkode: 0da6d...6ca 0 Siter
Glitter Skrevet 20. november 2025 Skrevet 20. november 2025 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er ikke forundret over hva de sier lenger. En psykiater jeg snakket med snakket også om selvmordsmetoder som jeg aldri hadde nevnt som pose over hodet og knyte igjen. Jeg nevnte en annen metode, men fikk beskjed at jeg heller kunne gjøre det for det var mer effektivt. Anonymkode: 0da6d...6ca Jøss... 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. november 2025 Skrevet 20. november 2025 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er ikke forundret over hva de sier lenger. En psykiater jeg snakket med snakket også om selvmordsmetoder som jeg aldri hadde nevnt som pose over hodet og knyte igjen. Jeg nevnte en annen metode, men fikk beskjed at jeg heller kunne gjøre det for det var mer effektivt. Anonymkode: 0da6d...6ca Mulig hen prøvde å provosere frem en reaksjon? Uansett helt søkt. Anonymkode: 3cfa1...1fc 0 Siter
FjellOgDalar Skrevet 20. november 2025 Skrevet 20. november 2025 Tullete uttalelser finner man blant de fleste profesjoner, inkl psykiatere dessverre. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. november 2025 Skrevet 20. november 2025 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er ikke forundret over hva de sier lenger. En psykiater jeg snakket med snakket også om selvmordsmetoder som jeg aldri hadde nevnt som pose over hodet og knyte igjen. Jeg nevnte en annen metode, men fikk beskjed at jeg heller kunne gjøre det for det var mer effektivt. Anonymkode: 0da6d...6ca Det er jo helt sykt. Anonymkode: c023f...7ed 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. november 2025 Skrevet 20. november 2025 FjellOgDalar skrev (11 minutter siden): Tullete uttalelser finner man blant de fleste profesjoner, inkl psykiatere dessverre. Tullete og tullete. Heller sykt. Anonymkode: 3cfa1...1fc 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.