Gå til innhold

200mg seroquel depot

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bruker den mot paranoia og andre psykosesymptomer. Tar 100mg morgen og 100mg kveld. Men opplever noen ganger trøtthet av de. Siden jeg opplever trøtthet av de betyr det at dosen er passelig høy for meg da? For det her er jo egentlig ganske lav dose for å kunne hjelpe med psykosesymptomene men hvis jeg tar høyere så vil jeg vel bli veldig trøtt? Betyr det at jeg har passe dose nå? Jeg opplever fortsatt paranoide tanker, forfølgelse, overvåking, stemmer men litt mindre enn før jeg begynte på de. Hvis jeg tar høyere dose burde det fjerne det helt? 

Anonymkode: d04af...b5f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bare min personlige erfaring å dele, men jeg ble ikke trøttere på 600 mg enn på lavere dose. Du burde absolutt forsøke høyere dose (i samråd med lege), så kanskje du blir helt kvitt psykosesymptomene.

Anonymkode: c3292...4ec

Skrevet

Jeg ville i første omgang flyttet hele døgndosen til kvelden. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...