AnonymBruker Skrevet 20. november Skrevet 20. november Jeg er stort sett bare hjemme når jeg ikke er på jobb og jeg jobber bare en liten prosent så det blir mye tid foran pcen. Lenge har det ikke gjort meg så mye for det får jo tiden til å gå på et vis. Men nå i det siste har jeg fått et ønske om å fylle livet mitt med mer ting, gjerne meningsfulle. Har tenkt på ting som å begynne å trene, bidra til noe som frivillig eller få meg hobbyer. Men så mangler jeg motivasjon, jeg ønsker veldig gjerne å få det bedre og å gjøre mer med livet mitt, men jeg mangler den driven det kreves (om dere skjønner hva jeg mener?). Hva er beste løsningen her? Burde jeg bare tvinge meg selv og håpe at motivasjonen kommer etter hvert eller? Anonymkode: 3fc63...4ae 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. november Skrevet 20. november Du kan jo ta det i små steg. Noen gir opp før de har begynt fordi de forventer at de skal gjøre så mye med en gang, og det orker de ikke. Start med små steg. Ikke tenk at du må "begynne å trene", start med å gå en tur. Sjekk hva som er av tilbud nær deg når det kommer til frivillig arbeid/hobbyer og lag en steg-for-steg plan utfra det, f.eks. Anonymkode: 5be04...51f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. november Skrevet 20. november AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Du kan jo ta det i små steg. Noen gir opp før de har begynt fordi de forventer at de skal gjøre så mye med en gang, og det orker de ikke. Start med små steg. Ikke tenk at du må "begynne å trene", start med å gå en tur. Sjekk hva som er av tilbud nær deg når det kommer til frivillig arbeid/hobbyer og lag en steg-for-steg plan utfra det, f.eks. Anonymkode: 5be04...51f Godt forslag. Det er jo mye bedre å ta noen små steg enn å forbli stuck. Skal legge en plan og se hva jeg får til. Anonymkode: 3fc63...4ae 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. november Skrevet 20. november AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Jeg er stort sett bare hjemme når jeg ikke er på jobb og jeg jobber bare en liten prosent så det blir mye tid foran pcen. Lenge har det ikke gjort meg så mye for det får jo tiden til å gå på et vis. Men nå i det siste har jeg fått et ønske om å fylle livet mitt med mer ting, gjerne meningsfulle. Har tenkt på ting som å begynne å trene, bidra til noe som frivillig eller få meg hobbyer. Men så mangler jeg motivasjon, jeg ønsker veldig gjerne å få det bedre og å gjøre mer med livet mitt, men jeg mangler den driven det kreves (om dere skjønner hva jeg mener?). Hva er beste løsningen her? Burde jeg bare tvinge meg selv og håpe at motivasjonen kommer etter hvert eller? Anonymkode: 3fc63...4ae Hva interesserer deg? Anonymkode: a893e...3ae 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. november Skrevet 20. november AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Hva interesserer deg? Anonymkode: a893e...3ae Godt spørsmål. Jeg hadde interesse for foto før, men da jeg begynte som lærling og hobby ble til jobb mistet jeg helt interessen. Anonymkode: 3fc63...4ae 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. november Skrevet 20. november AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Godt spørsmål. Jeg hadde interesse for foto før, men da jeg begynte som lærling og hobby ble til jobb mistet jeg helt interessen. Anonymkode: 3fc63...4ae Perle, bygge lego, male, lage kort? Gå på konsert/kino/show? Anonymkode: a893e...3ae 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.