Gå til innhold

Hva tenker folk om at det nå skal bli mulig å tjene 1G som uføre uten trekk i trygda?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Ja det er lukrativt å være ufør. Mange får store uføreforsikringer utbetalt som gjør higet etter diagnoser og uføre større. De uføre får ekstra barnebidrag ekstra aleneforsørgertillegg. Vet om en ufør tobarnsmor som har 37.000 utbetalt i måneden. Det er ekstremt og man kan godt skjønne at hun heller vil være trygda og hjemme med barn som hun tydeligvis helt fint klarer å ta vare på enn å jobbe. 

Anonymkode: d48a4...0d1

Det finnes ikke lukrativt. Jeg har prøvd begge deler. Det skal ikke mye til før det er mer lukrativt å jobbe. Pluss fordelene med det sosiale, en tilhørighet, slippe all stigmatiseringen som man blant annet ser i denne tråden.  Dette er så misforstått, men mange har blitt grundig hjernevasket takket være iherdig innsats fra media og politkere de siste årene. 

Anonymkode: 1bfd5...3ff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hadde vært veldig fint. Jeg jobber noen timer av og til, ikke noe fast. Slik det er nå kan jeg jobbe ca. 170 timer på et år. Hvis det blir endret kan jeg jobbe rett i overkanten av 400 timer. 

Uføretrygd er ikke lukrativt på noen måter. Ville heller hatt en fast jobb. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...