AnonymBruker Skrevet 29. desember 2025 Skrevet 29. desember 2025 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor er ikke legen din mer inne i dette bildet? Anonymkode: 3a54f...feb Jeg har kun hatt en time med ny lege. Også kom juleferien. Anonymkode: deeef...67a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2025 Skrevet 29. desember 2025 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har kun hatt en time med ny lege. Også kom juleferien. Anonymkode: deeef...67a Du tror ikke det hadde vært lurt å vente til neste time da, og ikke drive på med dette på egen hånd ? Anonymkode: 3a54f...feb 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2025 Skrevet 29. desember 2025 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Du tror ikke det hadde vært lurt å vente til neste time da, og ikke drive på med dette på egen hånd ? Anonymkode: 3a54f...feb Jeg gjør det i samråd med lege. Han var bare ikke så spesifikk som jeg kanskje kunne trengt. Anonymkode: deeef...67a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2025 Skrevet 29. desember 2025 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Du tror ikke det hadde vært lurt å vente til neste time da, og ikke drive på med dette på egen hånd ? Anonymkode: 3a54f...feb Jeg har time om 2 uker. Får nok mer informasjon da om gangen videre. Anonymkode: deeef...67a 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.