AnonymBruker Skrevet 31. desember 2025 Skrevet 31. desember 2025 Min værste opplevelse var når jeg ble så dårlig at jeg ikke klarte å reise meg opp av senga, slet med å puste for kroppen var totalt utmattet. Jeg lå i senga i flere mnd for jeg klarte ikke å bevege meg. Jeg måtte ha hjelp til mat, hygiene osv. Jeg var så deprimert og full av angst at jeg var helt ødelagt. Anonymkode: 0c6b1...9e8 0 Siter
frosken Skrevet 31. desember 2025 Skrevet 31. desember 2025 Worriesome Plenty 2 skrev (55 minutter siden): Nei jeg opplever ikke å fortsatt bli dårlig behandlet. Med noen unntak. Men jeg er lettkrenket og kan ikke sosialisere så godt. ☺️ Du scorer imidlertid usedvanlig høyt på selvinnsikt. 2 Siter
Bacterigerm Skrevet 7. januar Skrevet 7. januar Marye skrev (På 30.12.2025 den 5.26): Å bli beltelagt på psykiatrisk pga sterk mani der jeg rev av meg klærne i avdelingen ble fulgt på rommet og slappet av etter hendelsen så Kom en lege som sa: DU SKAL BELTELEGGES!!! så beltela de meg og da jeg måtte tisse nektet de å løsne beltene så jeg fikk gå på do. Selv om det er fulgt mulig å løsne nok til at man får gått på do. måtte altså ligge der og tisse meg ut: mens masse pleiere sto rundt meg og prøvde legge et bekken under meg tror hele innleggelsen var et helvete å være manisk psykotisk i flere måneder var min verste opplevelse og å være tvangsinnlagt Så jævlig at jeg mistet hukommelsen største delene av oppholdet på skjermet avd … Å bli beltelagt under sterk mani opplevdes som ekstremt traumatisk. Jeg rev av meg klærne i avdelingen, ble fulgt på rommet og roet meg etter hendelsen. Likevel kom en lege inn og sa kontant: «du skal beltelegges». Da jeg senere måtte tisse, nektet de å løsne beltene, selv om det var fullt mulig å gjøre det trygt. Jeg måtte ligge der og tisse på meg mens flere pleiere sto rundt med bekken. Hele innleggelsen føltes som et helvete. Å være manisk psykotisk i måneder, tvangsinnlagt, gjorde at jeg mistet store deler av hukommelsen fra skjermet avdeling. 0 Siter
Marye Skrevet 7. januar Skrevet 7. januar Bacterigerm skrev (3 timer siden): Å bli beltelagt under sterk mani opplevdes som ekstremt traumatisk. Jeg rev av meg klærne i avdelingen, ble fulgt på rommet og roet meg etter hendelsen. Likevel kom en lege inn og sa kontant: «du skal beltelegges». Da jeg senere måtte tisse, nektet de å løsne beltene, selv om det var fullt mulig å gjøre det trygt. Jeg måtte ligge der og tisse på meg mens flere pleiere sto rundt med bekken. Hele innleggelsen føltes som et helvete. Å være manisk psykotisk i måneder, tvangsinnlagt, gjorde at jeg mistet store deler av hukommelsen fra skjermet avdeling. Hvorfor har du kopiert innlegget mitt? 1 Siter
laban Skrevet 7. januar Skrevet 7. januar Marye skrev (54 minutter siden): Hvorfor har du kopiert innlegget mitt? Det er ikke min sak, men du ser det er en ny bruker (i hvert fall et nytt nick). Det var kanskje et forsøk på å sitere uten så mange ekstra linjeskift, som ble mislykket. 1 Siter
Vendi Skrevet 7. januar Skrevet 7. januar (endret) laban skrev (2 timer siden): Det er ikke min sak, men du ser det er en ny bruker (i hvert fall et nytt nick). Det var kanskje et forsøk på å sitere uten så mange ekstra linjeskift, som ble mislykket. Det finnes dessverre fra tid til annen noen som bevisst hermer etter andres problemstillinger. Det har jeg opplevd selv. Hva hensikten med det er aner jeg ikke, men noe sykt over det må det jo være. Jeg tipper nå at dette nye brukernavnet bare forsvinner og vi ikke ser noe mer til det. Endret 7. januar av Vendi 1 Siter
laban Skrevet 7. januar Skrevet 7. januar Vendi skrev (17 minutter siden): Det finnes dessverre fra tid til annen noen som bevisst hermer etter andres problemstillinger. Det er jo også en mulighet. I dette tilfellet synes jeg det minner mer om redigering, både mht. linjeskift, språkbruk og tegnsetting. Litt sånn norsklærer-aktig. Det opprinnelige innlegget er jo sitert. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.