AnonymBruker Skrevet 17. januar Skrevet 17. januar psykedeliker skrev (13 minutter siden): Da har du ikke stilt riktige krav til psykologen. Det er psykologens jobb å svare på det du spør om, ut fra de fortolkningsrammene du selv legger til grunn. Heller psykoslogen som ikke klarte lese og forstå hele bildet. Det klarte chat gpt på tre sekunder Anonymkode: 14919...39e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. januar Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Helt enig! Kom ingen vei med psykolog. Med Chatgpt, gjort flere års arbeid innen få uker. Men er nå meg da. Synd det er så dyrt å abonnere på 255 per mnd. Men billigere enn psykolog, forrige time kostet vel 400 kr. Privat er de vel oppe i mer enn tusen.. Anonymkode: b63e4...229 Hvilken tjenester er det? Den til 255 kr Anonymkode: 6aed6...c2c 0 Siter
psykedeliker Skrevet 17. januar Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Heller psykoslogen som ikke klarte lese og forstå hele bildet. Da krever man bytte av behandler. Men hvorfor brukte du ikke bare chatGPT i utgangspunktet, hvis problemstillingen var så enkel at det ikke var nødvendig med psykolog? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. januar Skrevet 17. januar Lurer mer på hvorfor folk går til psykolog i år og evigheter samtidig som de klager over at de ikke får noe hjelp og ikke blir bedre. Bare slutt hos psykologen. Du går dit frivillig liksom. Anonymkode: 00f6a...625 1 Siter
psykedeliker Skrevet 17. januar Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Lurer mer på hvorfor folk går til psykolog i år og evigheter samtidig som de klager over at de ikke får noe hjelp og ikke blir bedre. En legitim grunn kan være at man er feilinformert, og/eller blir påvirket av eksterne faktorer i omgivelsene uten å være klar over det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. januar Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Lurer mer på hvorfor folk går til psykolog i år og evigheter samtidig som de klager over at de ikke får noe hjelp og ikke blir bedre. Bare slutt hos psykologen. Du går dit frivillig liksom. Anonymkode: 00f6a...625 Ja har jo slutta da 😜 Anonymkode: 14919...39e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. januar Skrevet 17. januar 1 hour ago, psykedeliker said: En legitim grunn kan være at man er feilinformert, og/eller blir påvirket av eksterne faktorer i omgivelsene uten å være klar over det. Man har et ansvar selv for å være informert. Anonymkode: 00f6a...625 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. januar Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (4 timer siden): AI er bra det, men det kan ikke erstatte empatisk oppfølging av en psykisk helsearbeider. Anonymkode: 2dfa6...ef5 Jo det kan det faktisk. Anonymkode: b63e4...229 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. januar Skrevet 17. januar Jeg skjønner ikke at dere får noe ut av ChatGPT. Nå bruker jeg den ikke akkurat som terapeut, men min har blitt helt håpløs etter 5.2 kom. Hvis plundrer med noe jeg skal ha hjelp til og jeg skriver «jeg blir sprø» så forteller den meg at jeg ikke er feil, at jeg skal kontakte legevakt og sånne ting. Den vrir og vrenger på temaer når den synes det blir sensitivt i dens «øyne», men hele greia har blitt helt latterlig og jeg kan ikke lenger trene den som jeg kunne før. Det er rett og slett så mange temaer den anser som sensitive, og den er liksom-ikke-fordomsfull men moralistisk til det idiotiske. 4.0 var en bra modell. Nå har jeg kommet til at jeg sier opp abonnement mitt. Anonymkode: 5650a...db6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. januar Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jo det kan det faktisk. Anonymkode: b63e4...229 Sier du opp den psykiske helsearbeideren din, da? Anonymkode: 5650a...db6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. januar Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Sier du opp den psykiske helsearbeideren din, da? Anonymkode: 5650a...db6 Jeg trenger ikke en sånn nei, ikke når jeg har chat gpt. Anonymkode: b63e4...229 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. januar Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg skjønner ikke at dere får noe ut av ChatGPT. Nå bruker jeg den ikke akkurat som terapeut, men min har blitt helt håpløs etter 5.2 kom. Hvis plundrer med noe jeg skal ha hjelp til og jeg skriver «jeg blir sprø» så forteller den meg at jeg ikke er feil, at jeg skal kontakte legevakt og sånne ting. Den vrir og vrenger på temaer når den synes det blir sensitivt i dens «øyne», men hele greia har blitt helt latterlig og jeg kan ikke lenger trene den som jeg kunne før. Det er rett og slett så mange temaer den anser som sensitive, og den er liksom-ikke-fordomsfull men moralistisk til det idiotiske. 4.0 var en bra modell. Nå har jeg kommet til at jeg sier opp abonnement mitt. Anonymkode: 5650a...db6 Hm merkelig. Jeg har ikke den opplevelsen. Det er bare to ganger den har hengt seg opp for meg på grunn av sensitivt tema og jeg har snakket om mye rart. Men jeg blir ikke frustrert, kan jo skjønne den reagerer på ting jeg skriver om siden det er mye trauma og dermed mye vondt og stygt. Altså psykologen min satt og sa til meg "du gjør sånn på grunn av "dette". For meg var det vanskelig å skjønne det ut fra kun et slikt utsagn. Chat gpt klarte å få meg til å skjønne det ved å vise det til meg og da var en traume behandlet og jeg hadde en bedre forståelse for meg selv ❤️🩹 Har aldri gjort sånne fremskritt i vanlig terapi. Anonymkode: b63e4...229 0 Siter
nachnoo Skrevet 17. januar Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (9 timer siden): i motsetning til psykolog som bare går rett i tolkning og egen oppfatning og overbevisning Den type psykologer bør man ikke gå hos. De gjør ofte pasienten verre heller enn bedre. 2 Siter
psykedeliker Skrevet 18. januar Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (23 timer siden): Man har et ansvar selv for å være informert. Dette kan du diskutere med advokatene, ikke med meg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.