Krisebærblomsten Skrevet 21. januar Skrevet 21. januar Leste et innlegg på TV2 her om dag. Jakten på den «perfekte» anus får svenske kvinner til å legge seg under kniven. Hvem skal nå se deg i anus? 0 Siter
Glitter Skrevet 21. januar Skrevet 21. januar Hva i alle verdens er en perfekt anus da? Og hva er en uperfekt en? 0 Siter
Krisebærblomsten Skrevet 21. januar Forfatter Skrevet 21. januar Glitter skrev (4 minutter siden): Hva i alle verdens er en perfekt anus da? Og hva er en uperfekt en? Tenk og bruke så mye penger på dette. Perfekt blir den nok aldri for disse kvinnene. 0 Siter
Glitter Skrevet 21. januar Skrevet 21. januar Krisebærblomsten skrev (1 minutt siden): Tenk og bruke så mye penger på dette. Perfekt blir den nok aldri for disse kvinnene. Ja det er veldig spesielt i mine øyne. 0 Siter
Krisebærblomsten Skrevet 21. januar Forfatter Skrevet 21. januar Glitter skrev (Akkurat nå): Ja det er veldig spesielt i mine øyne. Ja, en syk verden vi lever i. 0 Siter
Glitter Skrevet 21. januar Skrevet 21. januar Krisebærblomsten skrev (8 minutter siden): Ja, en syk verden vi lever i. Absolutt. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 21. januar Skrevet 21. januar det er for gale nå for tiden, alt skal være perfekt og til og med anus. Og folk blir jo helt forandret av alt de gjør med ansiktet og de var jo så fine fra før, skjønner det ikke. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. januar Skrevet 21. januar Håper disse får svære hemoroider det ikke går an å fikse på.. så må de gå der med danglebærene sine. Jeg mener det; sånne folk fortjener ikke en fin anus. Kvalme, syke, ekle mennesker! Anonymkode: 9da8c...ec3 0 Siter
Nestegang Skrevet 28. januar Skrevet 28. januar Sitter her og lurer på hvem som har satt standarden for "perfekt anus". Finnes det en jury? Karakterkort? "8.5 fra den svenske dommeren, men bare 7.2 fra den finske – litt skjev landing." Men helt ærlig, hvis noen ser så nøye på rumpa di at de vurderer å klage, så er problemet deres, ikke ditt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.