Gå til innhold

Farmen tvekamp (spoiler om du ikke har sett det)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva tenker dere om kampen som var i dag? Synes det var dårlig av andre kjempen å ta den grenen selvom den var tilgjengelig og at han ville vinne garantert. Uverdig. 

Anonymkode: b4911...29f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var litt trist å se på. Men sånn er spillet. 

stjernestøv
Skrevet

Dårlig gjort å ta den grenen ja, resultatet var jo forutbestemt. 

AnonymBruker
Skrevet

Ja, de kunne vel droppet kampen. Jeg synes egentlig det blir feigt å velge. Hadde ikke vært stolt av å vinne den tvekampen selvom det er sånn det er. Fikk tårer i øynene her. 
TS

Skrevet (endret)

Synes han som tapte gjorde en bra innsats jeg. Sto i det og ga masse, selv om han andre var sterkere.

For han som.valgte gren tenker jeg at det er helt vanlig å velge det man tror man har best sjangs til å slå den andre i, så hvorfor ikke.

Det var sikkert en ubehagelig opplevelse noe han somrøk ut også setter noen ord på, men går da ikke rundt og synes synd på voksne mennesker som deltar helt frivillig i et tv-program. Først da ville jeg blitt fornærmet om jeg var han. Det gikk nok fint! 

Endret av krøll9
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Ja, de kunne vel droppet kampen. Jeg synes egentlig det blir feigt å velge. Hadde ikke vært stolt av å vinne den tvekampen selvom det er sånn det er. Fikk tårer i øynene her. 
TS

Ja, det var feigt og det ble forutsigbart, men man kan ikke si noe på det. Det er sånn spillet er. 

Skrevet
Grendel skrev (3 timer siden):

Ja, det var feigt og det ble forutsigbart, men man kan ikke si noe på det. Det er sånn spillet er. 

Omdømmemessig hadde han vunnet på å velge en av de andre grenene som han også ville hatt stor mulighet til å vinne, men hvor ikke kroppsmassen ville ha hatt fullt så stor betydning. 

AnonymBruker
Skrevet
frosken skrev (19 minutter siden):

Omdømmemessig hadde han vunnet på å velge en av de andre grenene som han også ville hatt stor mulighet til å vinne, men hvor ikke kroppsmassen ville ha hatt fullt så stor betydning. 

Veldig enig her. Og hadde blitt en mye mer fair kamp. Synes det var feigt selvom det er lov. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Veldig enig her. Og hadde blitt en mye mer fair kamp. Synes det var feigt selvom det er lov. 

Legger til at han sank mye i mine øyne der. 

AnonymBruker
Skrevet
krøll9 skrev (14 timer siden):

Synes han som tapte gjorde en bra innsats jeg. Sto i det og ga masse, selv om han andre var sterkere.

For han som.valgte gren tenker jeg at det er helt vanlig å velge det man tror man har best sjangs til å slå den andre i, så hvorfor ikke.

Det var sikkert en ubehagelig opplevelse noe han somrøk ut også setter noen ord på, men går da ikke rundt og synes synd på voksne mennesker som deltar helt frivillig i et tv-program. Først da ville jeg blitt fornærmet om jeg var han. Det gikk nok fint! 

Ja, han gjorde sitt beste i den kampen han kom i. Jeg synes dette ble en veldig feil og dårlig kamp. Urettvis. 

AnonymBruker
Skrevet
Grendel skrev (4 timer siden):

Enig i det at han gjorde ikke noe galt fordi det er et spill, men hadde vært mye mer fair med annen gren og hvordan man blir tenkt om etterpå. Og for sin egen del som er viktigs synes jeg da. 

AnonymBruker
Skrevet

Synes også det vitner og surhet for å ha blitt valgt og for å bevise noe. Hva tenker dere? 

AnonymBruker
Skrevet

Det så bare så stygt ut. Brutalt og nedverdigende. Tankene dras mot romertidens arena. Den idiotiske TV-kanalen får ta det meste av skylda. Dorte Skalpell har et helt livs erfaring.

Anonymkode: b81d6...900

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det så bare så stygt ut. Brutalt og nedverdigende. Tankene dras mot romertidens arena. Den idiotiske TV-kanalen får ta det meste av skylda. Dorte Skalpell har et helt livs erfaring.

Ja, veldig stygt! 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jo, deler av det. Men jeg mener det er han som har valget her. 

Skrevet

Nei, det var en brutal kamp.  Det ble urettferdig synes jeg.  Men skjønner jo at Sondre ville være med videre.  Han satt jo igjen med en dårlig feeling etterpå og burde ha tatt saging eller slegge.

Skrevet
frosken skrev (2 timer siden):

Enig. Jeg synes ofte folk blir litt for sinte. Det er et spill. Stinius valgte å ta denne risikoen. 

Jeg tror helt ærlig at i hans sted ville jeg tatt det med et smil. Jeg ville tatt det litt på min egen kappe at jeg gamblet og tapte. 

AnonymBruker
Skrevet
Dorthe skrev (1 time siden):

Nei, det var en brutal kamp.  Det ble urettferdig synes jeg.  Men skjønner jo at Sondre ville være med videre.  Han satt jo igjen med en dårlig feeling etterpå og burde ha tatt saging eller slegge.

Det er akkurat det. Han burde fått rettledning fra produksjonen. Ikke sikkert de klarer å tenke så klart inne i den bobla realityshow er.

Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Det er akkurat det. Han burde fått rettledning fra produksjonen. Ikke sikkert de klarer å tenke så klart inne i den bobla realityshow er.

Produksjonen elsker sånt. 

Skrevet

Enig i at det er lett å reagere på at den grenen ble valgt. Hvordan hadde det blitt om det var motsatt og Stinius hadde valgt kunnskap? 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...