AnonymBruker Skrevet 25. januar Skrevet 25. januar Hva tenker dere om kampen som var i dag? Synes det var dårlig av andre kjempen å ta den grenen selvom den var tilgjengelig og at han ville vinne garantert. Uverdig. Anonymkode: b4911...29f 0 Siter
Glitter Skrevet 25. januar Skrevet 25. januar Det var litt trist å se på. Men sånn er spillet. 1 Siter
stjernestøv Skrevet 25. januar Skrevet 25. januar Dårlig gjort å ta den grenen ja, resultatet var jo forutbestemt. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. januar Skrevet 25. januar Ja, de kunne vel droppet kampen. Jeg synes egentlig det blir feigt å velge. Hadde ikke vært stolt av å vinne den tvekampen selvom det er sånn det er. Fikk tårer i øynene her. TS Anonymkode: b4911...29f 0 Siter
krøll9 Skrevet 26. januar Skrevet 26. januar (endret) Synes han som tapte gjorde en bra innsats jeg. Sto i det og ga masse, selv om han andre var sterkere. For han som.valgte gren tenker jeg at det er helt vanlig å velge det man tror man har best sjangs til å slå den andre i, så hvorfor ikke. Det var sikkert en ubehagelig opplevelse noe han somrøk ut også setter noen ord på, men går da ikke rundt og synes synd på voksne mennesker som deltar helt frivillig i et tv-program. Først da ville jeg blitt fornærmet om jeg var han. Det gikk nok fint! Endret 26. januar av krøll9 1 Siter
Grendel Skrevet 26. januar Skrevet 26. januar AnonymBruker skrev (17 timer siden): Ja, de kunne vel droppet kampen. Jeg synes egentlig det blir feigt å velge. Hadde ikke vært stolt av å vinne den tvekampen selvom det er sånn det er. Fikk tårer i øynene her. TS Anonymkode: b4911...29f Ja, det var feigt og det ble forutsigbart, men man kan ikke si noe på det. Det er sånn spillet er. 2 Siter
frosken Skrevet 26. januar Skrevet 26. januar Grendel skrev (3 timer siden): Ja, det var feigt og det ble forutsigbart, men man kan ikke si noe på det. Det er sånn spillet er. Omdømmemessig hadde han vunnet på å velge en av de andre grenene som han også ville hatt stor mulighet til å vinne, men hvor ikke kroppsmassen ville ha hatt fullt så stor betydning. 2 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. januar Skrevet 26. januar frosken skrev (19 minutter siden): Omdømmemessig hadde han vunnet på å velge en av de andre grenene som han også ville hatt stor mulighet til å vinne, men hvor ikke kroppsmassen ville ha hatt fullt så stor betydning. Veldig enig her. Og hadde blitt en mye mer fair kamp. Synes det var feigt selvom det er lov. Anonymkode: b4911...29f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. januar Skrevet 26. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Veldig enig her. Og hadde blitt en mye mer fair kamp. Synes det var feigt selvom det er lov. Anonymkode: b4911...29f Legger til at han sank mye i mine øyne der. Anonymkode: b4911...29f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. januar Skrevet 26. januar krøll9 skrev (14 timer siden): Synes han som tapte gjorde en bra innsats jeg. Sto i det og ga masse, selv om han andre var sterkere. For han som.valgte gren tenker jeg at det er helt vanlig å velge det man tror man har best sjangs til å slå den andre i, så hvorfor ikke. Det var sikkert en ubehagelig opplevelse noe han somrøk ut også setter noen ord på, men går da ikke rundt og synes synd på voksne mennesker som deltar helt frivillig i et tv-program. Først da ville jeg blitt fornærmet om jeg var han. Det gikk nok fint! Ja, han gjorde sitt beste i den kampen han kom i. Jeg synes dette ble en veldig feil og dårlig kamp. Urettvis. Anonymkode: b4911...29f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. januar Skrevet 26. januar Grendel skrev (4 timer siden): Ja, det var feigt og det ble forutsigbart, men man kan ikke si noe på det. Det er sånn spillet er. Enig i det at han gjorde ikke noe galt fordi det er et spill, men hadde vært mye mer fair med annen gren og hvordan man blir tenkt om etterpå. Og for sin egen del som er viktigs synes jeg da. Anonymkode: b4911...29f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. januar Skrevet 26. januar Synes også det vitner og surhet for å ha blitt valgt og for å bevise noe. Hva tenker dere? Anonymkode: b4911...29f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. januar Skrevet 26. januar Det så bare så stygt ut. Brutalt og nedverdigende. Tankene dras mot romertidens arena. Den idiotiske TV-kanalen får ta det meste av skylda. Dorte Skalpell har et helt livs erfaring. Anonymkode: b81d6...900 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. januar Skrevet 26. januar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det så bare så stygt ut. Brutalt og nedverdigende. Tankene dras mot romertidens arena. Den idiotiske TV-kanalen får ta det meste av skylda. Dorte Skalpell har et helt livs erfaring. Anonymkode: b81d6...900 Ja, veldig stygt! Anonymkode: b4911...29f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. januar Skrevet 26. januar AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det så bare så stygt ut. Brutalt og nedverdigende. Tankene dras mot romertidens arena. Den idiotiske TV-kanalen får ta det meste av skylda. Dorte Skalpell har et helt livs erfaring. Anonymkode: b81d6...900 Jo, deler av det. Men jeg mener det er han som har valget her. Anonymkode: b4911...29f 0 Siter
Dorthe Skrevet 26. januar Skrevet 26. januar Nei, det var en brutal kamp. Det ble urettferdig synes jeg. Men skjønner jo at Sondre ville være med videre. Han satt jo igjen med en dårlig feeling etterpå og burde ha tatt saging eller slegge. 2 Siter
Grendel Skrevet 26. januar Skrevet 26. januar frosken skrev (2 timer siden): Omdømmemessig hadde han vunnet på å velge en av de andre grenene som han også ville hatt stor mulighet til å vinne, men hvor ikke kroppsmassen ville ha hatt fullt så stor betydning. Enig. Jeg synes ofte folk blir litt for sinte. Det er et spill. Stinius valgte å ta denne risikoen. Jeg tror helt ærlig at i hans sted ville jeg tatt det med et smil. Jeg ville tatt det litt på min egen kappe at jeg gamblet og tapte. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. januar Skrevet 26. januar Dorthe skrev (1 time siden): Nei, det var en brutal kamp. Det ble urettferdig synes jeg. Men skjønner jo at Sondre ville være med videre. Han satt jo igjen med en dårlig feeling etterpå og burde ha tatt saging eller slegge. Det er akkurat det. Han burde fått rettledning fra produksjonen. Ikke sikkert de klarer å tenke så klart inne i den bobla realityshow er. Anonymkode: b81d6...900 0 Siter
Grendel Skrevet 26. januar Skrevet 26. januar AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Det er akkurat det. Han burde fått rettledning fra produksjonen. Ikke sikkert de klarer å tenke så klart inne i den bobla realityshow er. Anonymkode: b81d6...900 Produksjonen elsker sånt. 0 Siter
cilie Skrevet 26. januar Skrevet 26. januar Enig i at det er lett å reagere på at den grenen ble valgt. Hvordan hadde det blitt om det var motsatt og Stinius hadde valgt kunnskap? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.