Krisebærblomsten Skrevet 25. januar Skrevet 25. januar Du stopper når det er grønt og fortsetter når det er rødt. Hva er det? 0 Siter
Krisebærblomsten Skrevet 25. januar Forfatter Skrevet 25. januar Hva blir våtere jo mer det tørker? 0 Siter
Krisebærblomsten Skrevet 25. januar Forfatter Skrevet 25. januar Jeg har byer, men ingen hus. Jeg har fjell, men ingen trær. Jeg har vann, men ingen fisk. Hva er jeg? 0 Siter
ISW Skrevet 25. januar Skrevet 25. januar Krisebærblomsten skrev (5 minutter siden): Hva blir våtere jo mer det tørker? Håndkleet. 1 Siter
Krisebærblomsten Skrevet 25. januar Forfatter Skrevet 25. januar ISW skrev (1 minutt siden): Håndkleet. Ja. 0 Siter
morsan Skrevet 25. januar Skrevet 25. januar Krisebærblomsten skrev (20 minutter siden): Jeg har byer, men ingen hus. Jeg har fjell, men ingen trær. Jeg har vann, men ingen fisk. Hva er jeg? Kart/globus 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. januar Skrevet 25. januar Krisebærblomsten skrev (47 minutter siden): Du stopper når det er grønt og fortsetter når det er rødt. Hva er det? Vannmelon? Anonymkode: 78313...c67 1 Siter
Krisebærblomsten Skrevet 25. januar Forfatter Skrevet 25. januar morsan skrev (5 timer siden): Kart/globus Kart. 1 Siter
Krisebærblomsten Skrevet 25. januar Forfatter Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Vannmelon? Anonymkode: 78313...c67 Ja. 1 Siter
Krisebærblomsten Skrevet 25. januar Forfatter Skrevet 25. januar Hva er kaldest av -40 grader celsius og -40 grader fahrenheit? 0 Siter
Krisebærblomsten Skrevet 25. januar Forfatter Skrevet 25. januar Hva tilhører deg, men andre bruker det mer enn deg? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. januar Skrevet 25. januar Krisebærblomsten skrev (9 minutter siden): Hva tilhører deg, men andre bruker det mer enn deg? Navnet ditt. Anonymkode: 78313...c67 1 Siter
Krisebærblomsten Skrevet 26. januar Forfatter Skrevet 26. januar Hva er det som har nøkler, men åpner ingen låser, har plass, men ingen rom, og du kan gå inn, men ikke ut? 0 Siter
Krisebærblomsten Skrevet 26. januar Forfatter Skrevet 26. januar Mammaen og pappaen til Albert hadde tre barn, som alle ble født om sommeren. Det første barnet het Juni, det andre barnet het Juli. Hva het det tredje barnet? 0 Siter
laban Skrevet 26. januar Skrevet 26. januar Krisebærblomsten skrev (7 timer siden): Hva er kaldest av -40 grader celsius og -40 grader fahrenheit? Det er ingen gåte, det er et faktum at de to skalaene møtes ved temperaturen -40 grader (og ingen andre steder). 2 Siter
Krisebærblomsten Skrevet 26. januar Forfatter Skrevet 26. januar Du dytter en bil. Foran et hotell stanser du og setter fra deg bilen. Da innser du at du har gått konkurs. Hvorfor har du gjort det? 0 Siter
laban Skrevet 26. januar Skrevet 26. januar Krisebærblomsten skrev (5 timer siden): Mammaen og pappaen til Albert hadde tre barn, som alle ble født om sommeren. Det første barnet het Juni, det andre barnet het Juli. Hva het det tredje barnet? Det bør jo være Albert. Mulig han het August til mellomnavn. Det der er en tullegåte på linje med spørsmålet "Hvilken måned har 28 dager?" Kan bli feil svar hvis man har liten tid, som i Kahoot-quiz. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. januar Skrevet 26. januar Krisebærblomsten skrev (10 timer siden): Hva kan du ikke drikke av? Tørst? 😅 Anonymkode: 78313...c67 0 Siter
Krisebærblomsten Skrevet 26. januar Forfatter Skrevet 26. januar AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Tørst? 😅 Anonymkode: 78313...c67 Nei. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.