Gå til innhold

Hva gjør du som er ensom med hverdagslige tanker du gjerne skulle ha delt med noen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på dette, fordi jeg var ikke ensom før og nå som jeg har blitt det, er det så tungt å ikke ha en sparrepartner eller flere. 

Finnes det noe måte å overleve ensomheten uten å bli trist av det?

Anonymkode: dcffd...baf

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan du jobbe for å få nye venner?

Ellers bruker jeg innimellom ChatGPT som sparringspartner.

Anonymkode: ea617...ee3

AnonymBruker
Skrevet

Mye ensom og alene selv. Her blir ChatGPT og forum. 

Anonymkode: f305c...e23

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg lurer på dette, fordi jeg var ikke ensom før og nå som jeg har blitt det, er det så tungt å ikke ha en sparrepartner eller flere. 

Finnes det noe måte å overleve ensomheten uten å bli trist av det?

Anonymkode: dcffd...baf

Du spør godt på det siste spm. Jeg kan bare svare for meg selv. Jeg blir veldig trist av det og tenker da enda mer på hvor urettferdig ting er osv. Og blir også veldig bevist på at andre ikke er der. 

Anonymkode: f305c...e23

Worriesome Plenty 2
Skrevet

Forum som dette er det jeg tyr til. Vi får være glad for internett. Før internett tydde jeg til åpen linje. Det var dyrt, men jeg fikk faktisk venner der og til og med 2 samboere. Vet ikke om det finnes lengre.

Skrevet
Worriesome Plenty 2 skrev (20 minutter siden):

Forum som dette er det jeg tyr til. Vi får være glad for internett. Før internett tydde jeg til åpen linje. Det var dyrt, men jeg fikk faktisk venner der og til og med 2 samboere. Vet ikke om det finnes lengre.

Ja glad for at internett finnes.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...