Gå til innhold

Noen som vet hvordan kommunikasjon mellom fastlegen og akuttmottaket fungerer? Fikk en 'merkelig' melding fra fastlegen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var hos fastlegen i går og ble sendt videre til akuttmottaket på sykehuset. Fikk der gjort undersøkelser og ble sendt hjem etter en del timer. I dag får jeg denne meldingen fra fastlegen som et svar på en melding ang tilstanden som jeg sendte før jeg hadde time hos han: "Nå ble du altså innlagt igjen, har ikke hørt fra avdelingen/rapport. La oss ta opp igjen denne tråden når du skrives ut."

Hva kan ha skjedd her? 

Ble nesten litt nervøs for at jeg egentlig skulle vært innlagt, men snakket jo med lege før jeg dro som sa jeg bare kunne dra samt at de hadde vel etterlyst meg for lenge siden hvis jeg egentlig skulle vært der?

Anonymkode: c1f6f...670

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...