AnonymBruker Skrevet 27. januar Skrevet 27. januar Jeg var hos fastlegen i går og ble sendt videre til akuttmottaket på sykehuset. Fikk der gjort undersøkelser og ble sendt hjem etter en del timer. I dag får jeg denne meldingen fra fastlegen som et svar på en melding ang tilstanden som jeg sendte før jeg hadde time hos han: "Nå ble du altså innlagt igjen, har ikke hørt fra avdelingen/rapport. La oss ta opp igjen denne tråden når du skrives ut." Hva kan ha skjedd her? Ble nesten litt nervøs for at jeg egentlig skulle vært innlagt, men snakket jo med lege før jeg dro som sa jeg bare kunne dra samt at de hadde vel etterlyst meg for lenge siden hvis jeg egentlig skulle vært der? Anonymkode: c1f6f...670 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. januar Skrevet 27. januar Ingen som vet? Regner med fastlegen bare har misforstått eller antatt noe da? Anonymkode: c1f6f...670 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. januar Skrevet 27. januar Høres ut som du er ofte innlagt, er det noe legen ikke er enig i? Var litt merkelig det hn skrev. Anonymkode: 4206a...f84 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. januar Skrevet 27. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Høres ut som du er ofte innlagt, er det noe legen ikke er enig i? Var litt merkelig det hn skrev. Anonymkode: 4206a...f84 Jeg er ikke ofte innlagt. Har vært innlagt en gang før og jeg var bekymret at det var det samme som var galt nå, så tror det var derfor fastlegen formulerte seg som han gjorde. Anonymkode: c1f6f...670 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. januar Skrevet 27. januar En annen ting jeg tenkte på: Er det ikke litt rart at fastlegen ikke har fått rapport(/epikrise?) fra akuttmottaket ennå? Det er over ett døgn siden jeg kom hjem. Anonymkode: c1f6f...670 0 Siter
psykedeliker Skrevet 28. januar Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (20 timer siden): Regner med fastlegen bare har misforstått eller antatt noe da? Send en melding på helsenorge, eller spør neste gang du er hos fastlegen. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. januar Skrevet 28. januar psykedeliker skrev (42 minutter siden): Send en melding på helsenorge, eller spør neste gang du er hos fastlegen. Ja, jeg sendte han en melding der i går. Anonymkode: c1f6f...670 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.