Gå til innhold

mobbing på skolen.

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Her får de ikke bukt med det verken på barneskolen eller ungdomsskolen, det finnes da skoler uten mobbing. Den skolen sønnen min gikk på en plass vi bodde en an plass var det ikke mobbing på, der tok de tak i det med en gang hvis det var noe. Tok det med roten og rektor var ute i friminuttene og snakket med elevene og observerte, han var veldig hyggelig. Kunne de ikke sett på sånne skoler og sett på hva de gjorde? Virker jo ikke som om de bryr seg, det var mobbing når jeg vokste opp og på de samme skolene så det tar aldri slutt. Så sa de når ungene vokste opp at det var zero skoler, for noe tull. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og de får jo det fra en plass og det tror jeg er hjemme fra, tror de har foreldre som også er mobbere og gjør narr av andre. hvorfor lærer foreldre dette til barna sine? De er jo ikke gode i hodet sitt. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...