Vhanja Skrevet 29. januar Skrevet 29. januar Tenker du på Lasagna-sausen? Vi bruker den til lasagne og synes den er god der. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 29. januar Forfatter Skrevet 29. januar Vhanja skrev (43 minutter siden): Tenker du på Lasagna-sausen? Vi bruker den til lasagne og synes den er god der. Ok. Nei jeg skal lage sånn grateng i ovnen igjen, kjøpte den litt lysere røde dolmio. Håper den er god. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. januar Skrevet 29. januar stjernestøv skrev (46 minutter siden): Ok. Nei jeg skal lage sånn grateng i ovnen igjen, kjøpte den litt lysere røde dolmio. Håper den er god. Da er den veldig god. Kan sjelden gå feil med dolmio synes jeg . Lettvinnt og godt Anonymkode: fbbf4...23c 0 Siter
Vhanja Skrevet 29. januar Skrevet 29. januar stjernestøv skrev (1 time siden): Ok. Nei jeg skal lage sånn grateng i ovnen igjen, kjøpte den litt lysere røde dolmio. Håper den er god. Mener du Al Forno-sausen? Den som er mer oransje i fargen? 0 Siter
Glitter Skrevet 29. januar Skrevet 29. januar Vhanja skrev (41 minutter siden): Mener du Al Forno-sausen? Den som er mer oransje i fargen? Hvis det er den, så synes jeg den er god i alle fall. Beuker den alltid til kjøttdeig og spaghetti. 0 Siter
Vhanja Skrevet 29. januar Skrevet 29. januar Glitter skrev (4 minutter siden): Hvis det er den, så synes jeg den er god i alle fall. Beuker den alltid til kjøttdeig og spaghetti. Ja, synes også den er god. Men den er jo ikke hvit så usikker på om det er den. 0 Siter
Glitter Skrevet 29. januar Skrevet 29. januar Vhanja skrev (2 minutter siden): Ja, synes også den er god. Men den er jo ikke hvit så usikker på om det er den. Dolmio har en hvit bechemel-saus som kan brukes i blant annet lasagne. Mulig det er den stjernestøv sikter til? 0 Siter
Vhanja Skrevet 29. januar Skrevet 29. januar Glitter skrev (4 minutter siden): Dolmio har en hvit bechemel-saus som kan brukes i blant annet lasagne. Mulig det er den stjernestøv sikter til? Ja, var den jeg spurte om først. 1 Siter
stjernestøv Skrevet 29. januar Forfatter Skrevet 29. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Da er den veldig god. Kan sjelden gå feil med dolmio synes jeg . Lettvinnt og godt Anonymkode: fbbf4...23c Ok flott Ja godt det. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 29. januar Forfatter Skrevet 29. januar Vhanja skrev (57 minutter siden): Mener du Al Forno-sausen? Den som er mer oransje i fargen? Jepp. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 29. januar Forfatter Skrevet 29. januar Glitter skrev (7 minutter siden): Dolmio har en hvit bechemel-saus som kan brukes i blant annet lasagne. Mulig det er den stjernestøv sikter til? Ja det var den men ombestemte meg og ville ha den vanlige men mannen ville ha den lysere røde så vi tok den. 0 Siter
Glitter Skrevet 29. januar Skrevet 29. januar stjernestøv skrev (Akkurat nå): Ja det var den men ombestemte meg og ville ha den vanlige men mannen ville ha den lysere røde så vi tok den. Det blir sikkert helt bra. Jeg har lyst på lasagne. Det er år siden jeg har laget. Det bare er så tiltak. 0 Siter
Vhanja Skrevet 29. januar Skrevet 29. januar stjernestøv skrev (3 minutter siden): Jepp. Ja, den er god. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 29. januar Forfatter Skrevet 29. januar Vhanja skrev (Akkurat nå): Ja, den er god. Det er bra Var usikker men mannen ville ha den. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.