Gå til innhold

Hvit dolmio saus.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker du på Lasagna-sausen? Vi bruker den til lasagne og synes den er god der.

stjernestøv
Skrevet
Vhanja skrev (43 minutter siden):

Tenker du på Lasagna-sausen? Vi bruker den til lasagne og synes den er god der.

Ok. Nei jeg skal lage sånn grateng i ovnen igjen, kjøpte den litt lysere røde dolmio. Håper den er god. 

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (46 minutter siden):

Ok. Nei jeg skal lage sånn grateng i ovnen igjen, kjøpte den litt lysere røde dolmio. Håper den er god. 

Da er den veldig god. Kan sjelden gå feil med dolmio synes jeg :). Lettvinnt og godt

Anonymkode: fbbf4...23c

Skrevet
stjernestøv skrev (1 time siden):

Mener du Al Forno-sausen? Den som er mer oransje i fargen?

Skrevet
Vhanja skrev (41 minutter siden):

Hvis det er den, så synes jeg den er god i alle fall. :) Beuker den alltid til kjøttdeig og spaghetti. 

Skrevet
Glitter skrev (4 minutter siden):

Hvis det er den, så synes jeg den er god i alle fall. :) Beuker den alltid til kjøttdeig og spaghetti. 

Ja, synes også den er god. Men den er jo ikke hvit så usikker på om det er den.

Skrevet
Vhanja skrev (2 minutter siden):

Ja, synes også den er god. Men den er jo ikke hvit så usikker på om det er den.

Dolmio har en hvit bechemel-saus som kan brukes i blant annet lasagne. Mulig det er den stjernestøv sikter til? 

Skrevet
Glitter skrev (4 minutter siden):

Dolmio har en hvit bechemel-saus som kan brukes i blant annet lasagne. Mulig det er den stjernestøv sikter til? 

Ja, var den jeg spurte om først.

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Da er den veldig god. Kan sjelden gå feil med dolmio synes jeg :). Lettvinnt og godt

Anonymkode: fbbf4...23c

Ok flott :) Ja godt det. 

stjernestøv
Skrevet
Vhanja skrev (57 minutter siden):

Jepp. 

stjernestøv
Skrevet
Glitter skrev (7 minutter siden):

Ja det var den men ombestemte meg og ville ha den vanlige men mannen ville ha den lysere røde så vi tok den. 

Skrevet
stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Ja det var den men ombestemte meg og ville ha den vanlige men mannen ville ha den lysere røde så vi tok den. 

Det blir sikkert helt bra. :) Jeg har lyst på lasagne. Det er år siden jeg har laget. Det bare er så tiltak. 

Skrevet
stjernestøv skrev (3 minutter siden):

Jepp. 

Ja, den er god. :)

stjernestøv
Skrevet
Vhanja skrev (Akkurat nå):

Ja, den er god. :)

Det er bra :) Var usikker men mannen ville ha den. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...