stjernestøv Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden For meg ser det ut som svarte folk holder seg bedre når de blir eldre enn hvite folk, ja de ser jo unge ut. Bare se på Oprah og flere andre jeg ikke kommer på navnet på. Mens Sylvester og Arnold er preget av sine år men de holder seg godt, mulig de har tatt operasjoner og botox. Hva tenker dere? 0 Siter
Vhanja Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Ser ikke bort fra at alle de tre har tatt både botox og filler. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden Vhanja skrev (8 minutter siden): Ser ikke bort fra at alle de tre har tatt både botox og filler. Oprah og? Hun ser jo så naturlig ut og Tina Turner holdt seg godt. 0 Siter
Drømmeautomat Skrevet 51 minutter siden Skrevet 51 minutter siden (endret) Black don't crack, sa ei afrikansk dame til meg en gang. Gir mening, en av de viktigste årsakene til rynker og dårlig hud er sol, og svarte har en naturlig beskyttelse mot dette. Endret 50 minutter siden av Drømmeautomat 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.