AnonymBruker Skrevet 30. januar Skrevet 30. januar Det fremkommer av nye dokumenter som er sluppet. https://www.vg.no/rampelys/i/zOrXgr/mette-marit-nevnes-flere-hundre-ganger-i-epstein-dokumenter Kronprinsessen er nevnt flere hundre ganger i den siste offentliggjøringen fra Epstein-etterforskningen. Anonymkode: baf36...06b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. januar Skrevet 30. januar Mye rart i disse filene. Anonymkode: baf36...06b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. januar Skrevet 31. januar Hva snakker de om her? Anonymkode: baf36...06b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. januar Skrevet 31. januar Dette blir bare verre og verre. Anonymkode: baf36...06b 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. januar Skrevet 31. januar Jeg blir faktisk ganske uvel og kvalm av denne damen. Anonymkode: ea213...f4d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. januar Skrevet 31. januar Jeg synes det er rart å bli overrasket over alle kjente navn som dukker opp. Med tanke på E`s popularitet og de sirkler han befant seg i virker det helt naturlig at kjendiser dukker opp i filene. Og så er dte veldig flott at det tas avstand når man vet mer. Jeg skulle likevel ønske at de som har vært på denne øyen annonserte det selv FØR media gjorde det, men jeg vet ikke om det kan være av juridiske grunner det ikke er gjort. Anonymkode: 95296...deb 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. januar Skrevet 31. januar Å kjenne og besøke Epstein før han ble siktet er da ingen forbrytelse. Anonymkode: c6bbe...683 0 Siter
stjernestøv Skrevet 31. januar Skrevet 31. januar AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Å kjenne og besøke Epstein før han ble siktet er da ingen forbrytelse. Anonymkode: c6bbe...683 Det var etter at han hadde vært i fegnsel men det bryr ikke meg, de er en gjeng med sex forbrytere hele gjengen og karma slår til. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. januar Skrevet 31. januar Just now, AnonymBruker said: Å kjenne og besøke Epstein før han ble siktet er da ingen forbrytelse. Anonymkode: c6bbe...683 Epstein ble dømt for seksuelle overgrep mot mindreårige jenter, noen helt ned i 14-årsalderen, allerede i 2008. Og det visste hun. Allerede i 2011 skriver kronprinsesse Mette-Marit i en epost til Jeffrey Epstein at hun har søkt ham opp på nett. Og avslutter med en smiley. https://www.tv2.no/nyheter/googlet-deg-enig-i-at-det-ikke-ser-sa-bra-ut/18519181/ Anonymkode: baf36...06b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. januar Skrevet 31. januar Epost fra 2011: – Hva skjedde med Mette. Skal hun bære barnet ditt? Anonymkode: baf36...06b 0 Siter
knas Skrevet 31. januar Skrevet 31. januar Jeg har sittet og lest i hele dag. Dette er så drøy og ille at jeg har ikke ord. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 31. januar Skrevet 31. januar Nestegang skrev (5 minutter siden): De rike og berømtes klubb... Eliten viser sitt sanne jeg. 2 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. januar Skrevet 31. januar Dette er så kvalmt. Anonymkode: 43434...6f4 0 Siter
morsan Skrevet 31. januar Skrevet 31. januar Epstein var jo en skikkelig edderkopp, en mester i å knytte til seg kjente/rike/mektige folk. Han visste nok svært godt hvilke strenger han skulle spille på for å knytte til seg folk, og han ville neppe klart dette om han ikke også fremsto som karismatisk, spennende osv. Men samtidig manipulerende og kynisk. Dette kommer jo også fram forutsetningsvis av noe av e-postene – på den ene siden veldig personlig og innsmigrende tone i korrespondansen med MM, på den andre siden at han hadde ufordelaktig omtale av henne i samtidige e-poster med andre. At en slik person klarer å smigre folk inn i sitt nettverk er ikke overraskende. Men det er ille at kronprinsessen har utvist så utrolig dårlig dømmekraft her. Det er også ille at apparatet rundt henne ikke har fanget opp/advart om å opprettholde kontakt med Epstein. 4 Siter
Drømmeautomat Skrevet 1. februar Skrevet 1. februar Her skal visstnok all korrespondansen mellom dem være samla: https://github.com/fredfull/prinsessa-og-epstein 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. februar Skrevet 1. februar Det blir spennende lesning 🤔 Anonymkode: 43434...6f4 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.