Gå til innhold

Hvor lett er det å få tilpasset jobb uten at NAV mer eller mindre subsidierer hele greia?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg må det. Jeg kan ikke jobbe på et kontor. Ikke fordi jeg er vanskelig sosialt per se, men fordi jeg garantert får symptomer og episoder der. Det er ikke mulig. Jeg må ha hjemmekontor og jeg må selv kunne bestemme når jeg eventuelt tar noe sosialt fysisk. Det er helt nødvendig for at jeg skal kunne yte forutsigbart over tid og ivareta min egen helse samtidig.

Anonymkode: 25736...fe4

Det finnes jobber som er 100% hjemmekontor, men det finnes jo også helt andre jobber som krever lite sosial interaksjon. Renhold, langtransport, budbil... 

Anonymkode: 5bb99...3f6

Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 hours ago, psykedeliker said:

Hva legger du i "noe sosialt" her? Er det deltakelse i "teambuilding" (les: drite seg selv ut foran alle kollegene for å "bonde"), "fredagspils" (les: bøtte en flaske tequila og våkne i fyllaarresten dagen etter), eller bare å snakke om faget og arbeidsoppgavene med gode kolleger?

For mange er det siste også vanskelig.

Anonymkode: b56b3...5d1

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...