Gå til innhold

Bør jeg ringe lege om jeg slår hodet i en metallboks i dusjen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg klarte å slå bakhodet i den dumme metallboksen som henger i dusjen da jeg bøyde meg ned for å hente ei såpe i dusjen. Bør jeg oppsøke lege selv om det ikke gjør vondt?

Anonymkode: a7011...425

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Det får da være måte på..

Anonymkode: 5d73c...d57

AnonymBruker
Skrevet

Har du aldri slått hodet før?

Anonymkode: 74ee5...b8f

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg klarte å slå bakhodet i den dumme metallboksen som henger i dusjen da jeg bøyde meg ned for å hente ei såpe i dusjen. Bør jeg oppsøke lege selv om det ikke gjør vondt?

Så sant du ikke begynner å kaste opp og får smerter, så er det unødvendig å ta kontakt med lege. Det er ikke nødvendigvis farlig i seg selv å slå hodet, skallen er ganske solid. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Metallboks i dusjen? Med mindre du fikk blackout og gikk i golvet eller er svært svimmel og kvalm, så er det ingenting å gå til legen for.

Krisebærblomsten
Skrevet

Nei, så lenge du ikke føler deg dårlig. 

Krisebærblomsten
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Metallboksen i dusjen hva er dette? er det til såper? 

Skrevet
Krisebærblomsten skrev (17 minutter siden):

Metallboksen i dusjen hva er dette? er det til såper? 

Jeg lurer også veldig på hva denne metallboksen i dusjen er, jeg kan ikke huske at jeg noen gang har hatt en metallboks i noen av de dusjene jeg har hatt.

Krisebærblomsten
Skrevet
Lillemus skrev (Akkurat nå):

Jeg lurer også veldig på hva denne metallboksen i dusjen er, jeg kan ikke huske at jeg noen gang har hatt en metallboks i noen av de dusjene jeg har hatt.

Metallboks har jeg aldri hatt min dusj mulig han/henne mener krana? det er ingen boks.  

Krisebærblomsten
Skrevet
Lillemus skrev (6 minutter siden):

Google dette er boks til såper som henger på veggen i dusjen🫢

Skrevet
Krisebærblomsten skrev (4 minutter siden):

Det har jeg heller aldri hatt i mine dusjer, men det må jo være noe sånt hen mener. 🤷‍♀️

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hvis du får tics ("eplepsi anfall" eller forbigående tics) og du ikke har Tourete syndrom eller depresjon (lenken nedenfor påpeker depresjon utløser tics), så bør du gjøre det -. i og med det er typisk tegn på "skade " 🙂

https://mednorge.com/forbigaende-tic-lidelse-provisorisk-tic-lidelse

Anonymkode: ab292...bef

Hvorfor skriver du om tics i denne tråden? Jeg prøver å forstå hvorfor du tenker det er relevant her. 

Krisebærblomsten
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Hvis du får tics ("eplepsi anfall" eller forbigående tics) og du ikke har Tourete syndrom eller depresjon (lenken nedenfor påpeker depresjon utløser tics), så bør du gjøre det -. i og med det er typisk tegn på "skade " 🙂

https://mednorge.com/forbigaende-tic-lidelse-provisorisk-tic-lidelse

Anonymkode: ab292...bef

Får Tourettes og tics av en metallboks i dusjen🫢nei det gjør du ikke! hilsen ei som har sykdommen. 

Endret av Krisebærblomsten
Krisebærblomsten
Skrevet
frosken skrev (15 timer siden):

Hvorfor skriver du om tics i denne tråden? Jeg prøver å forstå hvorfor du tenker det er relevant her. 

Det gjør faktisk jeg og😳rart og sammenligne dette tema her med en sykdom og en liten dunk i hode. 

Krisebærblomsten
Skrevet (endret)
Lillemus skrev (22 timer siden):

Det har jeg heller aldri hatt i mine dusjer, men det må jo være noe sånt hen     Ja

Endret av Krisebærblomsten
Skrevet
Krisebærblomsten skrev (23 timer siden):

Kan det være snakk om en offentlig dusj med såpedispenser - det må det være! 

AnonymBruker
Skrevet
Krisebærblomsten skrev (47 minutter siden):

Får Tourettes og tics av en metallboks i dusjen🫢nei det gjør du ikke! hilsen ei som har sykdommen. 

Det står jo om du får tics og IKKE har tourettes, ikke at man får tourettes av å slå seg. Men man kan få tics av andre ting også.

Anonymkode: 637b1...cb9

Krisebærblomsten
Skrevet
Lillemus skrev (3 minutter siden):

Kan det være snakk om en offentlig dusj med såpedispenser - det må det være! 

Ja, jeg tror dette var i hjemmet denne ulykken skjedde🫢ser for meg slike bokser med tamponger/bind🫢de holder seg på toalettet som oftes. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...