AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Hvordan vet man forskjell på omsorgssvikt VS eller om det er adhd, autisme eller tourettes eller andre utviklingsforstyrrelser? Det er man født med. Hvordan ser man forskjellen i barnehagen? Anonymkode: 3290c...3e8 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Hvordan vet man forskjell på omsorgssvikt VS eller om det er adhd, autisme eller tourettes eller andre utviklingsforstyrrelser? Det er man født med. Hvordan ser man forskjellen i barnehagen? Anonymkode: 3290c...3e8 For sikkerhets skyld fikk sønnen min alt det der men jeg stolte mest på han fra ppt som sa alt i barnehagen at det var autisme, det kjente jeg igjen. Det er diagnosen de landet på til slutt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 55 minutter siden Skrevet 55 minutter siden Men hvilke symptomer har man da om det er omsorgssvikt? Anonymkode: 3290c...3e8 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 50 minutter siden Skrevet 50 minutter siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Men hvilke symptomer har man da om det er omsorgssvikt? Anonymkode: 3290c...3e8 om bare google fantes https://www.fhi.no/publ/2018/hvilke-tegn-og-signaler-som-kan-observeres-av-personell-i-barnehage-og-skol/ Anonymkode: 8ba49...c97 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.